Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hehe, takk Var ganske kult med den slutten ja
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Zenox View Post
      Filmsnutt fra kjøring i går

      hehe, rått! dumt det kommer så mye snø på linsa..
      løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

      Comment


      • Godt nytt år gjengen!
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Godt Nyttår folkens
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • godt nytt år ja!
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • Godt nyttår!
              Atle Dreier, Sandnes, 1974
              Tamiya TT-01 RX-7
              Traxxas Slash 4x4

              Comment


              • Godt nyttår gutta.....
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                Comment


                • godt nyttår (bedre seint enn aldri:P)
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Siden vi er Off-topic... Ligger her dødsliten, vond akilles, stiv lyske og vondt rygg!!!!! Ja jeg har spilt Kinects sports alt for mange timer de siste dagene.... HE HE..... Alt fra bowling, bordtennis, friidrett (jævli tungt med 200 meter hekk!!!!!!!!!!!) I tillegg får jeg stort sett bank av kona når vi entrer bokseringen...

                    MEN nok om det...

                    Det jeg egentlig lurer er Call of Duty. Black Ops.... Finnes det forum ets hvor man kan finne "bruksanvisning" etc?? Bare på Zomb så går jeg jo tom for ammo, og finner ikke mer.... Hadde vært utrolig greit med en slags "tips og triks"..... Noe som vet?????
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • hehe du får begynne å tøye da vet du!

                      plukk opp våpen underveis fra fienden, da har du masse ammo i og med du plukker opp våpen for hver gang du dreper.

                      Ellers er det jo bare å begynne å treffe fienden så skal det du starter med holde i masse vis
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                        hehe du får begynne å tøye da vet du!

                        plukk opp våpen underveis fra fienden, da har du masse ammo i og med du plukker opp våpen for hver gang du dreper.

                        Ellers er det jo bare å begynne å treffe fienden så skal det du starter med holde i masse vis
                        Jepp... tøyer akilles for harde livet nå!!!!!!!!!!!

                        Men på det zombie greiene så er det jo ingenting å plukke opp!!!! Er det ikke no forumgreier for de som spiller?? COD er vel sykt pop, og må vel være en plass å finne info, samt cluet med brettene... osv osv
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                        Comment


                        • jo,



                          Ja det stemmer, husker jeg slet litt der selv, men det gikk men så spiller jeg på pc da, first person er alltid noe bedre å spille på pc enn konsoll.
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • I Zombie kjøper du ammo samme stedet som du kjøper våpenet (hvit silhuett på veggen). Du må holde inne x-knappen litt lenger, koster vanligvis 500 for ny ammo.
                            Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                            Comment


                            • Jeg har litt lyst på ny bil Men vet ikke helt hva... Må være 1/10-1/8 scala børsteløs monster... Frister med Savage Flux, men er redd nitro Savagen blir stående å samle støv da, hehe...

                              Andre forslag til råe biler?

                              Kjøper jeg ny bil så selger jeg nok en av de børsteløse jeg har nå...
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • Originally posted by Zenox View Post
                                Jeg har litt lyst på ny bil Men vet ikke helt hva... Må være 1/10-1/8 scala børsteløs monster... Frister med Savage Flux, men er redd nitro Savagen blir stående å samle støv da, hehe...

                                Andre forslag til råe biler?

                                Kjøper jeg ny bil så selger jeg nok en av de børsteløse jeg har nå...
                                Du får gi beskjed i så fall, Så kanskje jeg tar en bil
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X