Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Tanks late Tiger I

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Så er det en ting til jeg ikke har funnet ut av. Skal det første roadwheel etter sprocket være av den typen langt fra hverandre? (som øverste bilde i post 113 i denne tråden) eller de som er nær?

Bilde av nær:
    http://images.google.no/imgres?imgur...26tbs%3Disch:1

Bilde av fra hverandre:

Welcome to Steam Traction World - The Home of Quality Steam Traction Models. We manufacture a superb range of fully machined, large scale models in kit form, r

Er det sånn at early er fra, og late er nær?
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

Comment

• Late har fjærnet ytterste rad med road wheels, så den øverste er korrekt når det gjelder late, mens den nederste er korrekt når det gjelder early.
      Var visst av praktiske og erfaringsmessige årsåker såvidt jeg husker.

Så den første road wheel skal være av den breie typen egentlig, men siden de har fjernet ytterste road wheel, så blir den "smal" på en late.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Det er like mange hjul på early og late. På late har de den brei bak før idler mens early har smal der.

Kom hjula dine ferdigmontert med aksel i?
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

Comment

• Nei bredden ikke i lengden. Det er samme antall aksler.

På bildet ser du at det stikker ut en liten akselbit. På den akselbiten er det festet et road wheel på early. Mens på late så har de fjernet den, men akselen sitter igjen. Derfor er det "smale" og breie. Det skulle egentlig BARE vært "breie" på en Tiger.

Ja alt var ferdig sammensatt når jeg fikk dem.

Comment

• Originally posted by NoBrainer View Post

Ja alt var ferdig sammensatt når jeg fikk dem.
            De to hjulene er bare presset sammen med akselen inni. Akselen holder ikke det ytterste hjulet på plass. Noe jeg syntes den burde gjøre. Det er nemlig da mulig å miste halvparten av et hjul.

Antallet hjul på early og late blir vi vist ikke enige om...

Comment

Jeg vil ha noe som passer om sommeren. Da det er da jeg kjører.

Men jeg kommer til å legge rød/brun base, så den derre gule. Da er det "korrekt" ihverfall.
              Så tror jeg det blir en god del grønt og brunt hvis jeg har skjønt dette rett.
              Må bare få airbrush'n på plass.

Hva med denne da? , den likte jeg.

Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

• Originally posted by Droid View Post
                Antallet hjul på early og late blir vi vist ikke enige om...
                Hva mener du med hjul da?
                For det er like mange aksler på early og late.

Hvis du ser på en early så har den road wheels helt ut på beltet, men det har ikke en late. Den har bare innerst.

Comment

• Den fargen har ihvertfall aldri hvert på en "orntli" Tiger!

Comment

• Originally posted by maxmekker View Post
                    Hva med denne da? , den likte jeg.

http://planetarmor.com/forums/showthread.php?t=6749
                    Den var ikke dum og kanskje mulig å lage...

Comment

Hva mener du med hjul da?
                      For det er like mange aksler på early og late.

Hvis du ser på en early så har den road wheels helt ut på beltet, men det har ikke en late. Den har bare innerst.
                      Ja. Det er 8 aksler med to breie hjul på early. På late er det 8 aksler, 4 med breie og 4 med smale men de smale består av to hjul de også.

Comment

• Originally posted by Droid View Post
                        Ja. Det er 8 aksler med to breie hjul på early. På late er det 8 aksler, 4 med breie og 4 med smale men de smale består av to hjul de også.
                        Ja men de "smale" skulle i tillegg hatt noen helt ytters.

Sjekk denne som har mistet det fremst ytterste road wheel.
                        Attached Files

Comment

• Da mener du at early hadde 3 hjul i dybden/bredden ?

Comment

• Jepp.

Og det er nok en av grunnene til at de fjernet det på late. Blei sikkert for mye service og vedlikehold uten at det hjalp så mye.

Comment

• Ok, var det 3 i bredden skjønner jeg det hele.

Comment

• Ikke for å bryte inn den herlige hjul diskusjonen deres.

Tiger I "Raging Bull" of 505th Heavy Panzer Battalion on Kursk, 1943.

Noen bra her også:
                                Attached Files
                                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X