Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe tanks (M41A3) fra Netthandelen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by >Jonas< View Post
    Er det noe annet som det kan være lurt å bestille med samtidig av deler/ekstrautstyr?
    Etter min mening, nei. Kanskje best å få vogna i hus, bli vant til den, så kan du vurdere oppgraderinger senere. Men de fra rctank er jo bra i utgangspunktet.
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • #17
      Sendte du mail til RCTank og ba dem fjerne den tyske momsen, eller skjer det automatisk ved bestillinger til utlandet? Tror ikke jeg klarer å la være å bestille en sånn nå. Hvor lenge holder forresten en sånn flaske med røykolje? Kan kanskje være greit å kjøpe med en ekstra?
      Last edited by >Jonas<; 9 June 2009, 21:39.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment


      • #18
        Når du har bestilt tanksen og kommer til betalingen, så ikke velg paypal.
        Når du kommer til den "andre" betalingen, skriver du i meldingsfeltet:
        "Please send me an Paypal invoice without German VAT, to my mail adress". Da får du en mail med Paypalregning uten tysk moms.

        Fikk mail i dag om at min tanks er sendt.

        Den tanksen har den nye røykmodulen. Kanskje den virker. Har hatt problemer med min, så oljeflaska varer nok lenge. Det skal bare noen dråper til om gangen. Jeg overfylte min, så den ble ødelagt.
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • #19
          Gratulerer med ny Bulldog Droid

          Dette er siste info om Tiger'n min: 09.06.09 11:57Arrival at inward Office of Exchange in the Country of Destination

          Så nå er det bare å vente et par dager til så

          PS. Ja, jeg kommer til å kjøpe ny elektronikk til Bulldogen min
          Og en ny undervogn.. Den jeg har pr i dag blir mest sansynlig et M113 understell når vinteren setter inn...
          sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

          Comment


          • #20
            Takk for det M41A3!

            Blir moro å høre hva du syntes om Tiger`n.

            Det blir spennende hvis du skal bygge en M 113 selv. Da må ta mange bilder underveis!
            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

            Comment


            • #21
              Har vel ikke noe annet valg enn å prøve å bygge en selv... De er jo klin umulig å få tak i

              Men har sett denne videoen noen ganger og kan ikke tro at den skulle være hjemmelaget...:

              Hva tror du???

              Bilder av Tiger'n kommer... Vær sikker
              sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

              Comment


              • #22
                Ser fabrikklagd ut ja. Kan være en stasjonær modell som har blitt bygd om til rc. Veldig fin. Du får bygge en med tårn til 20mm med ir, så kan du skyte. Og i tillegg bevegelig bakdør
                Last edited by Droid; 10 June 2009, 12:12.
                Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                Comment


                • #23
                  Da var Bulldogen bestilt. Siden jeg valgte den betalingsmåten, er det slik at jeg må ha penger på PayPal-kontoen min da, eller kan jeg bruke Visakortet uten å overføre penger til PayPal først? Og dersom jeg må overføre penger til PayPal først, skal da den overførings-IDen stå som KID eller kommentar i feltet for dette?
                  Last edited by >Jonas<; 10 June 2009, 20:11.
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                  Comment


                  • #24
                    Bare betal med visa, ingen vits og lage konto en gang!
                    450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

                    Comment


                    • #25
                      Da var betaling fullført, men så typisk da at det skulle være nasjonale fridager i Tyskland nå og stengt fram til mandag. Skulle nok fått ut fingen litt før.

                      Takk for all hjelp folkens!
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • #26
                        Gratulerer med Bulldogen Jonas...
                        sigpic| Tiger 1 Late version | CopterX 450 | P51-Mustang | Cessna Skylane 182 |

                        Comment


                        • #27
                          Da var bikja i hus! Bestilte på tirsdag, kom i dag lørdag. Måtte betale moms denne gangen. Veldig fin tank. Veldig bra styring og fartsregulering med den nye elektronikken. På den engelske oversatte siden til rctank sto det at det var metallbelter, det er det ikke. Men skjønte igrunnen det utifra prisen.
                          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                          Comment


                          • #28
                            Kjipt at det står feil på sida der da angående beltene. Men hvordan er plastbeltene med tanke på at de sporer av og sånt? Og hvor mye dårligere enn metallbeltene er de?

                            Jeg venter fremdeles på at min skal bli sendt. Hvordan var denne i forhold til de andre du har? En ting til. Angeånde batteriet og dens tilkobling. Er det den vanlige kontakten som brukes? Ser at det på noen batterier som selges har Tamiya-kontakt, er det noe spesielt? Ellers tenkte jeg kanskje å kjøpe dette 5000 mAh batteriet hos Elefun for 330,-. Noen kommentar til det, eller forslag til andre batterier?
                            Last edited by >Jonas<; 14 June 2009, 14:34.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • #29
                              Plastbelter blir jo slitt. Har sendt mail til rctank ang. beltene. Spent på svaret. Beltene har ikke spora av. Kjørte en god del ute i går og det gikk fint. Metallbelter gir jo litt mere vekt, noe som gir mer realistisk kjøring.

                              Den kontakten du viser bilde av, er den som sitter inne i tanksen. Det batteriet du viser til passer i kontakten. Denne type kontakter kalles
                              "Tamiya kontakt". Det batteriet er sikkert bra. Gir lang kjøretid. Men også lang ladetid, hvis du ikke har spesial-lader. 18, 19 timer tror jeg. Prisen på det batteriet er vel grei tror jeg.

                              Jeg har to tankser fra før. En fra Netthandelen. Helt enkel. Den nye er mye bedre på styring og fartsregulering. Har lyd og røyk. Den andre jeg har fra før har jeg oppgradert mye, så den er vel bedre enn den nye. Men den nye er veldig bra, fin å kjøre. Går sakte, men det skal den.
                              Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                              Comment


                              • #30
                                Okey, da har jeg to batterier her på henholdsvis 1400 og 3000 mAh liggende til en annen rc bil. Har en slik hurtiglader også, men den har bare en ladekapasitet på 1,2-3 Ah. Så hvordan vil det da fungere å lade et 6 Ah batteri med denne, eller evnt. halvveis for så å bytte til standardladeren? Var det 2000 mAh batteri som fulgte med, eller står det feil i teksten der det også? På den franskoversatte sida står det 1800 mAh.
                                Team RC Companiet - Minicupen.no
                                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X