Da har jeg endelig tanksen her. Måtte jo selvsagt ikke bli helt problematsisk med tollen/posten heller. De hadde jo tatt full pris inklusiv tysk moms som de regnet ut ifra, selv om det på fakturaen stod prisen både med og uten moms, og jeg skrev dette tydelig i mailen jeg sendte med fortollingsfullmakta. Dermed har prisen for tanksen blitt godt over 1700,-. Posten henviser til Tollvesenet og skylder på at avsender skrev pris både med og uten tysk moms, siden de alltid går ut ifra totalprisen som står nederst. Videre henviser de igjen til Tollvesenet som nok ikke kommer til å utbetale det jeg har betalt for mye siden det ikke er over 100 kr. Forresten så stod det ingen verdi utenpå pakka.
Så til tanksen. Det ser forsåvidt fin ut den, men det øvre hjullet foran drivhjulet på høyre side bak sitter fast. Noen som har noen idèer? I det jeg tok tanksen ut av esken og satt den på bordet datt det også ut en liten svart skrue som jeg ikke klarer å finne ut hvor tilhører. Slik jeg forstår det etter å ha lest manualen skal det også være en antenne som festes på tanksen, men denne har ikke jeg klart å finne.
Så til tanksen. Det ser forsåvidt fin ut den, men det øvre hjullet foran drivhjulet på høyre side bak sitter fast. Noen som har noen idèer? I det jeg tok tanksen ut av esken og satt den på bordet datt det også ut en liten svart skrue som jeg ikke klarer å finne ut hvor tilhører. Slik jeg forstår det etter å ha lest manualen skal det også være en antenne som festes på tanksen, men denne har ikke jeg klart å finne.

Comment