Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe tanks (M41A3) fra Netthandelen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    NEI ! Der hvor fjæringene sitter er det hull inn i vogna. Der kommer det vann inn. Men en del snø klarer den nok. Men det er mange måter å gjøre den vanntett på. Det er mange som er flinke med sånt her på forumet. De du ser på youtube, som kjører over bekker osv. har nok bygd om en del.
    Under tanksen sitter batteriluka. Der kommer det også inn vann. Men som sakt: Det finnes mange løsninger.

    Ps. Du kan jo foreslå for din mor at hun kjøper denne: http://www.rctank.jp/machine/kingtiger-e.htm den
    koster ca 28000 kr. men den er vanntett! og kan kjøre i gjørme! Se video
    Last edited by Droid; 17 June 2009, 21:25.
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • #62
      Ok, Jeg skal nokk finne en løsning til å få den vanntett ^^ Å kjøre i snø er jo noe av gleden med tanks i nord ^^
      Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

      Comment


      • #63
        Originally posted by Access View Post
        Ok, Jeg skal nokk finne en løsning til å få den vanntett ^^ Å kjøre i snø er jo noe av gleden med tanks i nord ^^
        Det gjør du sikkert. Når du har fått den, har du jo hele sommeren til å planlegge vinterkjøring. Det er lys på den, så du kan kjøre ute i polarnatta!
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • #64
          Hei! Skal også kjøpe meg en RC tank fra Heng Long og tenkte jeg skulle spørre hva dere her på forumet syntes. Planen var å bruke maks 1500 kr med frakt, og gjerne et par hundrelapper mindre hvis det lar seg gjøre. Tanken skal være så bra som mulig for minst mulig penger, og være ferdig lakkert (med mindre det er lett å gjøre selv). Hvis jeg blir hekta kan det hende at jeg oppgraderer med IR system og metallbelter senere.

          Modellen som jeg har i tankene mine nå er Tiger I. Jeg ser at de også har den på Torro-Shop.de, men har hørt at på ventetiden er lengre og at servicen der er en god del dårligere. Det er jo heller ikke helt den samme tanksen, da den ikke er airbrusha og jeg vet ikke helt om like mange av delene er av metall?
          En annen jeg også har sett litt på er Panzer III Italy eller Afrika som er 10 € billigere. Hvordan er den kontra Tigeren, hvem er best utstyrt ut av boksen og hvilken har flest muligheter for å oppgraderes?

          MVH Sindre
          Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

          Comment


          • #65
            Hei Sindre!

            Jeg hadde valgt Tiger 1 fra Rctank.de. Litt dyrere en den fra Torro, men du får metall sprocket,idler og luker. I tilegg får du mye finere lakkering.
            Begge har metallgir og rx-18 elektronikk. Panzer III er en mindre tank, trangere innvendig, og dermed litt mere "knotete" å modifisere. Fin tank, men kanskje tank nr. 2 ?
            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

            Comment


            • #66
              Takk for svar. Det blir nok tigeren da. Kjøper den i førsteomgang. Har to batterier fra før (3000 mah og 1200 mah) så jeg trenger vel ikke fler batterier da? Tror de skal passe utifra målene. Det blir kanskje noen nye metalldeler og utstyr senere, men ikke i denne omgangen.
              Er alle lukene på modellen fra rctank.de av metall så man kan åpne dem eller må det kjøpes utenom? F.eks
              Last edited by Sindre :); 18 June 2009, 12:41.
              Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

              Comment


              • #67
                De to lukene på tårnet er ikke i metall. De kan åpnes. Den ene er til komandanten (og der fyller man på kuler) den andre er til av/på knappen for kanonen. Foran tårnet er lukene til sjåføren og MG-skytteren. De er av metall og kan åpnes. På den fra Torro er disse lukene tette.

                Du kan nok bruke de batteriene.
                Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                Comment


                • #68
                  Takk. Det var kjekt å vite.
                  Tror jeg kanskje skal kjøpe med en pistol og en kikkert til kommandanten

                  Du vet ikke tilfeldigvis hvor man kan få kjøpt et landgangsfartøy eller hvordan man kan bygge ett?



                  Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                  Comment


                  • #69
                    De har mange fine småting hos rctank ja. Også mye fint her: http://www.tankzone.co.uk/cart/hl_t1.htm og her:http://www.rccommand.com/index.php.

                    Råtøff den landingsbåten. Vet ikke hvem som selger den. Tanksen ser ut som Tamiya.
                    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                    Comment


                    • #70
                      Noen som har erfaring med kjøp av tanks fra RCCommand.com? Der har de jo de samme tanksene med metallbelter for en drøy tusenlapp, og med $50 i frakt blir jo ikke frakta noe dyrere enn ra for eksempel RCTanks.de. Det tar sikkert noen dager ekstra, men det blir jo mye billigere? Her selger de også metalloppgraderingskit som inkluderer 2 high quality metal tracks, 2 metal drive wheels, allen wrench, extra pins, lugs & washer. Og dette koster "bare" $75.

                      Angående beltene Droid. Tror de ikke at de er de samme som selges her, på RCTank og for eksempel på Torro? Såvidt jeg kan se er de utseendemessig like, de fåes i enten mørk eller lys gråfarge, og produksjonskostnadsmessig vi jeg ikke tro at dette er et stort nok marked til flere produsenter (av belter til én modell)?
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • #71
                        Går det ann å bruke spektrum Dx3.0 til tanksen det hadde jo vært litt tøft ^^
                        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Access View Post
                          Går det ann å bruke spektrum Dx3.0 til tanksen det hadde jo vært litt tøft ^^
                          Nei, ikke uten å bygge om hele tanksen. Dyrt og unødvendig.
                          Har gjort det selv og det tilsvarte ikke prisen...Kjøp da heller Tamiya fra Stellamodels.net
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • #73
                            Ok, Hvis jeg må bygge masse om gidder jeg ikke
                            Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                            Comment


                            • #74
                              Vil bare takke Droid og dere andre for å ha "ødelagt" sommeren min!
                              Team RC Companiet - Minicupen.no
                              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by >Jonas< View Post
                                Vil bare takke Droid og dere andre for å ha "ødelagt" sommeren min!
                                Bare hyggelig
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X