Motorer:
Jeg regner med at alle nye motorer må kjøres inn en liten stund.
Ser at flere kjører med avanserte duppedingser som kjører motorene i intervaller osv, men så avansert gidder jeg ikke å være.
Men holder det med å kjøre inn motoren på 1 stk AAA batteri i 3 x 5 minutter med avkjøling mellom hver 5 minutter?
Trenger motoren motstand eller bare å kjøre fritt?
Differansial:
Når det gjelder den orginale diffen til kyosho, hva slags fett passe i den for å få litt mere gli?
Den er vel ikke tett etter det jeg kan se, så å fylle den med diffolje vil vel bare renne ut igjen?
Tips til kulediff -> http://www.teamirsrc.com/techtips.html
Jeg regner med at alle nye motorer må kjøres inn en liten stund.
Ser at flere kjører med avanserte duppedingser som kjører motorene i intervaller osv, men så avansert gidder jeg ikke å være.
Men holder det med å kjøre inn motoren på 1 stk AAA batteri i 3 x 5 minutter med avkjøling mellom hver 5 minutter?
Trenger motoren motstand eller bare å kjøre fritt?
Differansial:
Når det gjelder den orginale diffen til kyosho, hva slags fett passe i den for å få litt mere gli?
Den er vel ikke tett etter det jeg kan se, så å fylle den med diffolje vil vel bare renne ut igjen?
Tips til kulediff -> http://www.teamirsrc.com/techtips.html
Comment