Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by olafand2 View Post
    Har ikke hørt noe om at det har vært noe møte ang offroad.
    Vært lite med folk på offroad bane også,så det er vel ikke inntresse nok kanskje til at det blir gjort noe..
    Selvsagt er det lite folk når vi "ikke" er velkomne...

    Er jo bare å lese denne tråden så ser du jo at hele svaret ditt blir litt feil i denne tråden hehe... Det er jo tross alt det denne tråden handler om hehehee
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by martin1996 View Post
      vell... har vert et møte om den off-road banen nå, og de sies at den skall taes helt bort, også skall det legges asfalt over hele området som banen var på, for og kunne lage en mindre 1/10 On-Road bane.. :/
      Det høres ikke ut som en "klubb for alle"!!
      Vet du om noen faktisk har vært i.dialog med de eller har det bare blitt skrevet store ord her?
      Jeg tenker i alle fall slik at dersom det er nok folk som vil kjøre off-road og er villige til å legge inn noen dugnadstimer OG bli medlem for bruken, kan det ikke være annet en positivt for klubben?

      Jeg hører hva Golfi skriver også og er gjerne med der å kjører, men hadde jo vært konge å hatt et sted nærme der jeg bor som man kan stikke til om man vil kjøre 1 time eller no. Da blir det langt å kjøre til Forus
      Last edited by redlama; 21 May 2011, 09:58.
      Traxxas E-revo Brushless - LiPO 3S: Akkurat som det skal være!!

      Comment


      • Originally posted by redlama View Post
        Jeg hører hva Golfi skriver også og er gjerne med der å kjører, men hadde jo vært konge å hatt et sted nærme der jeg bør som man kan stikke til om man vil kjøre 1 time eller no. Da blir det langt å kjøre til Gotisk
        Strand modellbil Klubb er iallefall en klubb for ALLE..... Vi gleder oss masse til å få det nye anlegget oppe å gå, men er svært fornøyd med dagens bane også!! Legger med et bilde som viser 90% av banen

        Vi pleier å avtale kjøring på Tau (og andre plasser på denne siden av fjorden) i denne tråden: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...163#post459163

        Vi har og en side på FB hvor folk på begge sider av fjorden skriver..... http://www.facebook.com/profile.php?...d=341699641539
        Attached Files
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

        Comment


        • Ser jo helt konge ut Golfi
          Traxxas E-revo Brushless - LiPO 3S: Akkurat som det skal være!!

          Comment


          • Originally posted by redlama View Post
            Ser jo helt konge ut Golfi
            Stemmer det!! Og kombinerer du det med maaaaaange aktive kjørere, et supert og inkluderende miljø, så har vi det rett og slett dødskult der!! Da er det verdt ferjen over big time
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Selvsagt er det lite folk når vi "ikke" er velkomne...

              Er jo bare å lese denne tråden så ser du jo at hele svaret ditt blir litt feil i denne tråden hehe... Det er jo tross alt det denne tråden handler om hehehee
              Etter som jeg kan skjønne på styret,så må vi vise mer inntresse for å kjøre der,ikke bare sitte her å syte for at det ikke skjer noe,de må se at vi er inntresserte også,ikke bare høre at vi er det.
              Hjelper lite at jeg og ett par til driver å kjører litt der..
              At dere "ikke" er velkomne der,er bare tull,men der er VI som må fikse banen,ikke styret..
              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

              Comment


              • Originally posted by redlama View Post
                Det høres ikke ut som en "klubb for alle"!!
                Vet du om noen faktisk har vært i.dialog med de eller har det bare blitt skrevet store ord her?
                Jeg tenker i alle fall slik at dersom det er nok folk som vil kjøre off-road og er villige til å legge inn noen dugnadstimer OG bli medlem for bruken, kan det ikke være annet en positivt for klubben?

                Jeg hører hva Golfi skriver også og er gjerne med der å kjører, men hadde jo vært konge å hatt et sted nærme der jeg bør som man kan stikke til om man vil kjøre 1 time eller no. Da blir det langt å kjøre til Gotisk
                neida, jeg var på O-Sæland i dag, og han som jeg TROR eier banen kom in og skulle ha noen felger. men han ble stående og snakke med arbeiderene i butikken, og hørte han sa det da. de skall også kansje lage en innendørs 1/18 bane.
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • Stemmer at det blir bane innendørs etter hvert,har blitt utvidet mekke område,så det er planen å lage banen i etc over mekke området.
                  Er et forslag om å lage en mindre asvalt bane for mindre biler,da med mulighet for å sette ut løse hopp til offroad,ikke blitt vedtatt det.
                  Rune var med en del å kjørte der i sommer som var,å da greide vi nesten å få til dugnad,så vi må bare stå på å prøve å få det til
                  sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                  Comment


                  • Originally posted by olafand2 View Post
                    Stemmer at det blir bane innendørs etter hvert,har blitt utvidet mekke område,så det er planen å lage banen i etc over mekke området.
                    Er et forslag om å lage en mindre asvalt bane for mindre biler,da med mulighet for å sette ut løse hopp til offroad,ikke blitt vedtatt det.
                    Rune var med en del å kjørte der i sommer som var,å da greide vi nesten å få til dugnad,så vi må bare stå på å prøve å få det til
                    blir det dugnad så er jeg hvertfall med
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                    Comment


                    • Skal spørre formannen igjen jeg
                      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                      Comment


                      • Hvor eksakt er den nye banen og hva skjer med den gamle på Tau?
                        Traxxas E-revo Brushless - LiPO 3S: Akkurat som det skal være!!

                        Comment


                        • Originally posted by redlama View Post
                          Hvor eksakt er den nye banen og hva skjer med den gamle på Tau?
                          I rundkjøringen på tau så kjører du rett frem, etter ca 10 min så får du det nye området ved den gamle veistasjonen. Kommunen der inne har sagt at området den gamle ligger på nok vil bli utbygd med et eller annet. . . Den gamle vil nok bestå inntil noe skjer på området. . . . Men når den nye banen er klar, så vil nok vedlikeholde av gammel bane stoppe rimelig kjapt
                          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                          Comment


                          • Originally posted by olafand2 View Post
                            Etter som jeg kan skjønne på styret,så må vi vise mer inntresse for å kjøre der,ikke bare sitte her å syte for at det ikke skjer noe,de må se at vi er inntresserte også,ikke bare høre at vi er det.
                            Hjelper lite at jeg og ett par til driver å kjører litt der..
                            At dere "ikke" er velkomne der,er bare tull,men der er VI som må fikse banen,ikke styret..
                            Men Olaf. . . Det var jo den interessen mange viste ved å sette seg på liste, etter oppfordring fra styre. Der har de jo fått noe konkret, og d va jo en del som satte seg opp

                            Når d gjelder å ikke være velkommen, så tror jeg dette er grunnet hvor tungt miljøet for 1:5 onroad er på klepp. Ikke lett å komme inn i miljøet. . .
                            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                            Comment


                            • Sant at det er et tungt onroad miljø der..
                              Kom jo med offroad bil først jeg også,å kjører onroad for det meste nå..
                              Snakket med formannen i dag,han skulle vurdere om han skulle kalle inn til et møte for å se om inntressen for offroad er der,
                              hører vel noe snart åssen det går....
                              Men det er stor sjans for at det kan bli kombinert onroad og offroad bane etter hvert der skjønte jeg..
                              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                              Comment


                              • Jeg er også med på dugnad. Jeg har som nevnt ikke kjøpt meg bil enda, men vil jo gjerne ha et bra sted å kjøre når jeg får en Det virker i alle fall på meg som om det er endel som vil bidra så dersom dere ikke bare har det i tastaturet, får vi nok til noe. Hvis ikke går det jo ann å stafett en egen off-road klubb?
                                Traxxas E-revo Brushless - LiPO 3S: Akkurat som det skal være!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X