Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Klepp RC - Offroad

    Siden for oss som vil gjøre offroad banen på Klepp RC god igjen.

    Status nå. Klar signal fra klubben. Klubben var veldig positiv.

    Forslag 1: Neste møtet på tirsdag på Klepp RC.

    Forslag 2: Vi møtes på O. Saeland eller lignende en eller annen dag neste uke.

    Hadde vært greit å fått gjort en dugnad en dag. Ser for meg at det er dette vi må planlegge neste gang. Tid og dato.

    Håper det nå er stemning for dette her.
    Asgeir Kinn 1979
    RRR - RB - 4PK

  • #2
    hvilke skala skal banen bygges for.
    Klepp er vel kjent som en Large scale bane.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • #3
      Det var en ruskete bane, så vi er helt avhengig av at folk som kjører offroad stiller opp. Med litt dugnadsånd kommer banen til å bli svært bra.. Enig i at vi kan møtes på tirsdag, for så å kartlegge videre. Tror det viktigste er å samle sammen en aktiv gjeng, der vi kan bli kjent og der vi kan legge en plan for banen. Vi fikk som du fortalte nødvendig utstyr til å fikse opp banen. Bra !!

      Banens grunnform er laget, vi må bare utføre litt "ekstrem opppussing". Passer vel best for 1:8, 10?!
      Dette kan bli utrolig artig !

      ~ Harald
      Harald Paulsen - 1978
      Savage x 4.1

      Comment


      • #4
        Mulig jeg kan ta meg en tur innom, for å slå av en prat å se hva planene er.
        Nå vet ikke jeg når dere har planer om å møtes, men jeg jobber til kl.18.00.

        Jeg kjører en 1:5 FG Marder, mulig denne blir litt for stor til den banen?
        FG Marder..

        Comment


        • #5
          Klokke 19.00 eller noe

          Passer godt for meg klokken 19.00...
          Asgeir Kinn 1979
          RRR - RB - 4PK

          Comment


          • #6
            kl 19 passer fint her.
            Harald Paulsen - 1978
            Savage x 4.1

            Comment


            • #7
              Men da sier vi kl 1900 på tirsdag da..?! passer for meg også..
              | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

              Comment


              • #8
                Jeg var der på lørdag, og ser stort potensialet i den kommende banen. Layout på banen er helt greit, der vi kan legge til 2-4 hopp, og evt bygge opp noen svinger. Jeg tok noen bilder av banen, som jeg legger ut seinere.

                Jeg vet ikke om jeg får tid å komme ut på tirsdag, men skal prøve. Dugnad skal jeg være med på.

                Jeg har flere kompiser som har 1:8 monster truck biler, og skal kontakte disse, så miljøet rundt off road kan øke i sommer..............gleder meg til dette. Jeg har planer om å kjøpe med en bil til i sommer, enten en stadium truck (er litt sugen på HPI Hellfire) eller en 1:8 buggy (potensiell løpsbil).........vi får se hva feriepengene strekker til
                Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                Comment


                • #9
                  19 skal nok gå fint her og. Men er det kun kun 1:8 planen er å kjøre med på banen?, eller er det folk med Large Scale som skal kjøre og, jeg har kun marder, large scale
                  FG Marder..

                  Comment


                  • #10
                    I mitt syn så vil banen bli for liten til dere som kjører 1:5 LS biler, men for all del, dere kan sikkert kjøre der dere også. Det får Klepp RC klubb bestemme, og jeg regner med at vi fordeler oss på forskjellige klasser etterhvert, for å kjøre løp.

                    Størrelse og lengde på banen passer best for 1:8 og 1:10 vil jeg tro, andre har kanskje andre meninger
                    Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                    HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                    Comment


                    • #11
                      Bilder av Off-road banen hos Klepp RC

                      Her er noen av bildene jeg tok i helga. Som dere kan se er det store muligheter for en bra bane. Med bigjump og minijumpz.
                      Attached Files
                      Harald Paulsen - 1978
                      Savage x 4.1

                      Comment


                      • #12
                        Vær så snill og ikke si at det er subbus de har hatt på banen...?

                        Det spiser jo opp bilene verre enn 40 papir på en båndsliper......

                        (Håper jeg ser feil.........)
                        Last edited by Egon; 28 April 2008, 22:54.
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • #13
                          Møte i kveld kl. 19.

                          Husk: Klepp RC-klubb kl 19 i kveld, blir vel å kartlegge videre plan for offroad banen
                          Harald Paulsen - 1978
                          Savage x 4.1

                          Comment


                          • #14
                            Jeg kommer...
                            | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                            Comment


                            • #15
                              dette så jo kjekt ut jeg er med på dugnad på kveldstid..
                              sånn ca fra kl 19 og utover kan jeg være med.. men ikke onsdag og torsdag...
                              HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
                              Christian Eksund (1979)

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X