Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er jo flott at det er lov og prøve seg da Får ta en tur når banen er i orden og se om det faller i smak Blir fort mye kjøring om det faller i smak :P Så må nesten melde meg inn i så fall... Og trenger ikke ny bil med det første enda ville jeg tro... I så fall blir det nok en Losi 8ight 2.0 jeg går for
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • Hvorfor ikke ta en tur før banen er i orden, og kanskje hjelpe til med å få den i orden? Så kan du være med å påvirke å få den slik at den faktisk faller i smak hos deg
      HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

      Comment


      • Når er det kjøretider da ? Har som sagt ikke testet bane enda :P Så blir jo morro og se kjøreferdigheter, Er nå på turen til og kjøre ned til lyngdal for og hente en buggy, Samt har en Losi 8ight Truggy stående også.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Blir det snart noe dugnad?
          Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
          O.sæland hobby

          Comment


          • dokk vett der e bane på tau og eller??

            kult hvis dokke tar kontakt så me kunne ødelagt någe bilar ein dag. hehe.
            Last edited by K-man; 28 June 2010, 18:56.
            € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
            € Team Sjølsponsa2012 €

            Comment


            • Originally posted by K-man View Post
              dokk vett der e bane på tau og eller??

              kult hvis dokke tar kontakt så me kunne ødelagt någe bilar ein dag. hehe.
              Har hørt det ja, men ikke vært der.... Link m/kart?? Er det noen organisert kjøring?? Tillatte kjøretider osv??
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

              Comment


              • hei.
                Banen ligger rett ved Norstone i nordmarka på tau.
                har ikke noe tillatte kjøretider der si d e midt i et industriområde.
                har heller ikkje organisert noe tider der me kjøre på men pleier mye å bruke torsdager så ant været e guud.
                Banen er vell en 125-130m lang så det er ikke en kanonstor bane, men det e hvertfall en begynnelse.
                € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
                € Team Sjølsponsa2012 €

                Comment


                • Originally posted by K-man View Post
                  hei.
                  Banen ligger rett ved Norstone i nordmarka på tau.
                  har ikke noe tillatte kjøretider der si d e midt i et industriområde.
                  har heller ikkje organisert noe tider der me kjøre på men pleier mye å bruke torsdager så ant været e guud.
                  Banen er vell en 125-130m lang så det er ikke en kanonstor bane, men det e hvertfall en begynnelse.
                  Banen e jo knallkjekk!!! Og enda bedre blir det vel straks
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Er det noen offroadkjøring på Klepp nå?
                    Eller er det andre offroadbaner/short course i distriktet?
                    Atle Dreier, Sandnes, 1974
                    Tamiya TT-01 RX-7
                    Traxxas Slash 4x4

                    Comment


                    • Blir vell på tau ellers...
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • si ifra om det blir dugnad på offroad banen. da er jeg GARANTERT med.
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                        Comment


                        • Hvor kjører folket for tiden?

                          Har nå begynt å bli lei av å sulle rundt på parkeringsplassen med Slash'en min. Er litt skeptisk til BMX-bane, siden bilene ødelegger de litt. Blir litt oll å reise til Tau for å kjøre en liten stund (ikke lenge om gangen med Slash).
                          Atle Dreier, Sandnes, 1974
                          Tamiya TT-01 RX-7
                          Traxxas Slash 4x4

                          Comment


                          • Originally posted by atledreier View Post
                            Hvor kjører folket for tiden?

                            Har nå begynt å bli lei av å sulle rundt på parkeringsplassen med Slash'en min. Er litt skeptisk til BMX-bane, siden bilene ødelegger de litt. Blir litt oll å reise til Tau for å kjøre en liten stund (ikke lenge om gangen med Slash).
                            Vi kjører nå for tiden på tau, Venter selv på deler til en bil, samt på en bl buggy (team Associated rc8e)
                            Hører at banen skal være flott nå og det er herjeplasser rundt omkring den også
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • Originally posted by atledreier View Post
                              Hvor kjører folket for tiden?

                              Har nå begynt å bli lei av å sulle rundt på parkeringsplassen med Slash'en min. Er litt skeptisk til BMX-bane, siden bilene ødelegger de litt. Blir litt oll å reise til Tau for å kjøre en liten stund (ikke lenge om gangen med Slash).
                              sjekk her.. http://www.klepprc.no/node/921
                              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                              Comment


                              • Ok. Er det noen tråd der slik kjøring blir avtalt, eller går det på SMS/mail/msn?
                                Atle Dreier, Sandnes, 1974
                                Tamiya TT-01 RX-7
                                Traxxas Slash 4x4

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X