Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

åååja koster sitt med hansi motorer og carbon/kevlar skrog saltvannskjøring fuker der og da men uansett hva man skylder med og vasker så vil levetiden på alt gå ned drastisk, vasker mine etter hver tur jeg og smører aksling hver eneste tur har droppa fettsmøring til fordel for olje fungerer en del bedre for min del hvertfall
    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

Comment

aner ikke hva som skjedde. skulle ut å "redde" DF men kom ikke mere en ca 5 meter fra land før den døde og begynte å komme med illeluktende røyk.
      slik så den ut når den kom til land.
      er 3 castle hydraen jeg brenner nå. alle på 4S og ved MYE mindre amp en de 240 den liksom skal være bereknet for.
      Attached Files
      klaus toppe 1974

Comment

aiaiaiai, det der må jo ha hvert en kortslutning eller noe sånnt, dårlig batteri, hmmm, så jaggu ikke bra ut
        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

Comment

skal ikke ha vært det. alle kobblingene var intakt ( med untak av de som var loddet seg selv av regulatoren). hadde ca 15 sek kjøre tid på den i rolig fart før den røk ikke første gang en av hydraene mine tar fyr uten at jeg kan finne en "narturlig" grunn
          klaus toppe 1974

Comment

hmm, ja er jaggu mystisk det der, samma som cc mamba monsterene det, plutselig tar di fyr :/ tenkte å prøve swordfish litt nå (hvist den forbanna pakka kommer da) :P

Comment

første hydraen min brant opp før den traff vannet ( 5S2P) andre holdt ca 5 meter fra land ( i samme båt som første hydraen brant i. som er en drifter S med en feiago 9XL i. avataren min) med 4S2P og nå i genesisen min 4074 2000kv 4S2P. men sant skal sies. den har fått MASSE juling siste 2 sessonger i genesisen.
              klaus toppe 1974

Comment

Shit.... Det der lukter helt hit..
                Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

den lille bl motoren jeg kjøpte fra hk passa ikke på motorfeste til båten min.men tok bl motoren fra short courese bilen min.så båten går råbra nå

2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

Comment

kult rekner med at det kommer video snart da
                    klaus toppe 1974

Comment

ja kan feste et cam på båten i morgen.skal feste en kjøle spiral på motoren.tror du denne motoren er kraftigere enn en den som står i denne bilen? den er pitte liten den vannavkjølte motoren

Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.

Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.
                      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

Comment

den vannavkjølte motoren er bare 25 X 56mm mot 36 X 50mm så den i bilen burde være ganske mye kraftigere. den i bilen har bare 50% av KV så med samme volt vil du få mindre RPM
                        klaus toppe 1974

Comment

nye propper
                          Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

Ble bra sprut i den på slutten En liten svømmetur for og redde skuta var det kkk kaldt.

Comment

ser bra ut det der stian.
                              hvordan funker MG på 3s og org motor ? har den lett for å velte osv ?
                              lurte på å kjøpe en slik til mellomste guttungen til våren men ser at 4S blir ALT for rått for ham
                              klaus toppe 1974

Comment

Neida. Men jeg måtte svøme i trusa. tenkte ikke å flippe i dag, så jeg tok ikke med badebuksa.

m445 var fin på 4s, den beste av de jeg kjøpte. regner med å finne 'godpunktet' med de nye zippy pakkene,som om de blir ferdig med toll på gardemoen , burde være her i morgen. bestilte 2 stk 4s 4500 45c pakker. Håper vekta hjelper litt.
                                Moro med 5s men 'cappene' på regulatoren blir litt for varme synes jeg. Motor og selve regulatoren er helt fine.
                                Tror jeg kjøpe et 'capboard' fra OSE.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X