Kan det stemme at denna har vert gul i et tidligere liv?
Fin fin ble den i hvitt hvertfall
Du har vel ikke tilfeldig vis noen erfaring med Osprayen som HK selger?
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)
Collapse
X
-
Løp å kjøp denne her: http://www.rcmarked.no/detail.php?id=36846
Jeg skal garantere deg heftige kjøreegenskaper og du vil aldri få en rtr båt som er i nærheten teknisk sett!
Akkurat denne båten handler enda bedre enn den Tage viser bilde av. (hvis det er den jeg tror det er. Riktig benevnelse på motoren er nok LMT 2240 / 7 LK)Jørn Markset
Lindesnes Modellbåt Klubb
Comment
-
ja stemmer nok det jaOriginally posted by Jørn Markset View PostLøp å kjøp denne her: http://www.rcmarked.no/detail.php?id=36846
Jeg skal garantere deg heftige kjøreegenskaper og du vil aldri få en rtr båt som er i nærheten teknisk sett!
Akkurat denne båten handler enda bedre enn den Tage viser bilde av. (hvis det er den jeg tror det er. Riktig benevnelse på motoren er nok LMT 2240 / 12)
vil prøve litt andre oppsett i min etterhvert, lmt er nesten litt for rått :P hehe, så er planen å få solgt genesis snart så kjøper jeg den df 29 å jeg
vil prøve litt seriøs kjøring snart
SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T
Comment
-
Den 29`n er iallefall helt rå, jeg gjorde faktisk et bomsalg den gangen fordi jeg hadde dårlig tid og ikke tok meg tid til å gjøre et enkelt forsøk med vekt i tunnellen for å få den til å rulle. De som ikke før har prøvd båter satt opp for konkurransekjøring slik som denne vil få seg en gedigen aha opplevelse.
Har jo selvfølgelig en ny en på gang med rekonstruert kammer, men den har virkelig lagt lenge nå, så gudene må vite når den blir gjort ferdig....Last edited by Jørn Markset; 6 July 2011, 00:40.Jørn Markset
Lindesnes Modellbåt Klubb
Comment
-
noen som kan hjelpe meg med å kobble opp esc og motor? det er 3 svarte ledinger og 2 stk plugger på ene siden av esc ogso står d abc ,prøvde å kobble di 3 svarte på motoren men fikk ikke noe grønnt lys i motaker.håper på rask svar
2 hl tanks selges med mye stasj
båt pakke selges
pm me
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment