Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ok. Rota det til med strømpe på strutten. tar det igjen neste gang.får se hvor lenge det holder nå.
    Attached Files
    Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
    Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

• Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	1
Size:	43.1 KB
ID:	774120Click image for larger version

Name:	004.jpg
Size:	12.3 KB
ID:	774121 her er bilder fra genesisen. beklager lukten av brent hydra
      klaus toppe 1974

Comment

• neu 1415 2200kv til salgs
        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

Comment

• alt for liten for mitt bruk Tage
          snuser litt på 2 stk slike jeg http://www.rcecho.com/product.php?pr...cat=368&page=5
          klaus toppe 1974

Comment

• hehe, ja tenkte bare å dele det med folket er jo en rå motor, testa den opp mot leopard 4082 på 2200kv har mere fart og mye mindre amptrekk med neu helt rå egentlig men har valgt å teste bensin litt nå så legger elektro på hylla intill videre ja dæven di leopardene der er råe kjøpte en av di for et par uker siden den er i lillestrøm nå og skal i en segad catte ombygd fra 26cc
            SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

Comment

• hehe da kan du tenke deg hva 2 slike i en katte kan gjøre

neu motoren er rå den. MYE bedre kvalitet en hva leopardene er. men siden jeg ikke kjører race så ser jeg ikke poenget med å legge ut de ekstra lappene for å tjene kansje 2 kmt.
              klaus toppe 1974

Comment

• ja dæven steike 2 av di i en catte må jo bli syyyyykt

Comment

• håper da det LOL.
                  blir enten det eller 2 stk 4082 i en mindre katte. men får se hva vinteren bringer.
                  klaus toppe 1974

Comment

• jeg driver faktisk å bygger meg en thunderbolt 50" med 2 stk 5692 730kv,
                    og 2 stk cc hydra 240hv...men som dere ser fra bildene er ingenting festa i skroget enda da jeg venter på flex akslinger og teflon linerClick image for larger version

Name:	Bilde 084.jpg
Size:	37.3 KB
ID:	774125Click image for larger version

Name:	Bilde 071.jpg
Size:	37.1 KB
ID:	774126Click image for larger version

Name:	Bilde 083.jpg
Size:	34.8 KB
ID:	774127

Comment

• rått rått rått detta er skuta jeg skal prøve til søndag og om den er grei så tar jeg den med hjem med en gang
                      Click image for larger version

Name:	IMG_0726.JPG
Size:	39.1 KB
ID:	774128Click image for larger version

Name:	IMG_0727.JPG
Size:	34.8 KB
ID:	774129

Comment

• den var flott Tage.
                        men synes jeg så et eksos rør der
                        klaus toppe 1974

Comment

• den thunderbolten du vurderer tage er en flott båt!har sett den før på på finn.no..

det ligger en på rcmarked.no oxo!

thunderbolten er en favoritt hos meg,derfor har jeg 2 stk- en bensin og en snart elektro

Comment

• Hehe, jepp er nok en eksos på den ja o-27 båt så tror jeg kommer til å kjøpe den ja

Comment

• Og jeg har hoppet på bølger.

Noen tips....

Name:	IMG_2838 (Medium).jpg
Size:	25.7 KB
ID:	774136Click image for larger version

Name:	IMG_2839 (Medium).jpg
Size:	36.8 KB
ID:	774137Click image for larger version

Name:	IMG_2840 (Medium).jpg
Size:	28.0 KB
ID:	774138Click image for larger version

Name:	IMG_2842 (Medium).jpg
Size:	35.2 KB
ID:	774139
                              Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
                              Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E

Comment

• tips nr 1: drit i saltvannskjøring :P
                                nr 2: sleng på noen tvinger http://www.biltema.no/no/Verktoy/Skr.../Hurtigtvinge/
                                så blander du opp litt epogy 24t lim å bare heller på der den er sprekt, har gjordt det med flere skuter jeg og kan ikke se det på di engang, og di er heeelt potta tette se på denne feks: var sprekt hele veien den

Name:	IMG_0629.jpg
Size:	56.2 KB
ID:	774140

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X