Tvinger var på handle lista, glassfiber har jeg til forsterking av luka. 2 komponent har jeg,men det er 3 timers. så da sjekker jeg ut litt bedre lim der i morgen. Båten var rimlig full av saltvann, så jeg hadde en fin skylle jobb her om dagen kan du si.
Er egentlig fint å kjøre ved hytta, men bølgene lurer meg litt , de er små, men lange i mellom, så plutselig var det godt med luft under båten , og med 4s2p litt langt fremme ble det brå stopp i neste bølge.
Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
den hbx båten jeg bygde om til bl har jeg endelig fått fixa kobblinga mellom motor og aksling.men er ikke så stabil på full pinne med 3s 20 c.virker som den prøver og vri seg rundt i vannet så jeg lurer på hvorden den blir med 4s.bruker miss vegas 2st propell.men skulle gjærne hatt en kjøle jakke da
2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me
om du har en slik "spiral" sak så er det det ikke mye futt i den selv om den sitter som den skal. de var laget for de gammle børste motorene, så du burde evt kjøpe en slik silicon kappe da de passer til de fleste motorer
om du har en slik "spiral" sak så er det det ikke mye futt i den selv om den sitter som den skal. de var laget for de gammle børste motorene, så du burde evt kjøpe en slik silicon kappe da de passer til de fleste motorer
er gammel spiral ja.vet du hvor di kjøle kappene selges?
2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me
Comment