hehe tror faktisk det bare blir som den er, siden den er innenfor reglene i o-27 klassen
har shinet opp radioboksen nå
så nå er alt 100% sjef
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilder, Videoer og andre morsomheter innen RC BÅT :)
Collapse
X
-
skal ikke si noe. O27 klassen ( aka zhenoa) iriterer meg noe helt sykt. hadde lenge planer om å være med i norges cupen. men pga jobb som tilsier at jeg var på jobb offshore på minst 3 av 5 løp 4 år på rad så solgte jeg bensin båtene mine og gikk til elektro ( har en shockwave 55 igjen som skal bli elektro til neste år)klaus toppe 1974
Comment
-
Delta Force cat
Har en veldig billig cat til førstemann som vil bygge en og lage en byggetråd av det.
(båten er hvit) Tenkte 100 dollar var greit. båten må plukkes opp på Songe, har ikke tid til å pakke den inn og sende den
Ser ut som det er brukbar kompresjon i den, så to motorer hadde sikkert vært kult. 3674 / 1700KV på 4S med X447 og X447R
Last edited by Jørn Markset; 5 August 2011, 00:43.Jørn Markset
Lindesnes Modellbåt Klubb
Comment
-
Var mye forskjellig snop i den garasjen derOriginally posted by Jørn Markset View PostHar en veldig billig cat til førstemann som vil bygge en og lage en byggetråd av det.
(båten er hvit)
Ser ut som det er brukbar kompresjon i den, så to motorer hadde sikkert vært kult. 3674 / 1700KV på 4S med X447 og X447R
Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO
Comment
-
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment