Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by BANANAZ RACING View Post
    Værsegod!!!!! håper det var den du mente.......................

    Fillern... du var sekundet før meg gitt.....
    "You don't need balls to get to the Worlds"
    sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

    Comment


    • Bukker og neier å greier! Ler så jeg griner. Alt var bedre før
      Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
      Mr.D.Iggin For Speed!
      Team Lost Racing

      Comment


      • Rykte?

        Ser at det har kommet et nytt symbol her på forumet, hvor en kan gi karakter til et medlems "rykte".

        Ok; her er en deal dere vinner på; alle som gir meg negativ karakter, får en positiv tilbake av meg! Greit??? Dere er vel nteresert i å ha et godt rykte? "Evig eies kun et dårlig rykte", ikke sant?
        Jeg for min del er ute etter et skikkelig "BadAss"-rykte nå før sesongen.

        Så sett igang folkens!
        I`m BACK!

        Comment


        • Veit ikke om denne videoen har vært vist her før, men det skader vel ikke med en gang til.

          Frode S.L
          1972 mod

          Comment


          • ser morsomt ut.... bortsett fra og kresje da.
            Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

            Comment


            • Noe nytt ang. den nye Nodd`n??? Fikk tilsendt noen spionbilder som skal være av jomfruturen....

              I`m BACK!

              Comment


              • Den første prototypen Nodd V-180 gikk nesten som denne, men det er 8 år siden, Jon....
                Hvem sin 3C rigg er dette da?
                Jørn Markset

                Lindesnes Modellbåt Klubb

                Comment


                • Denne riggen er nok i fra sydligere breddegrader. La meg tippe Dubai ! Lurer på om han kan ha glemt å skru til slangeklemma rundt vanninntaket Iallefall en liten Buzzi rib.
                  2 fast 4 U - kanskje.....

                  Comment


                  • Originally posted by Jørn Markset View Post
                    Hvem sin 3C rigg er dette da?
                    Aner ikke. Fant bildet her et sted: http://media.boatmad.com/gallery/main.php

                    Mye bra inspirasjon på den siden.
                    I`m BACK!

                    Comment


                    • Funny:
                      YouTube - RC Boats Funny Pictures
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                        Ser at det har kommet et nytt symbol her på forumet, hvor en kan gi karakter til et medlems "rykte".

                        Ok; her er en deal dere vinner på; alle som gir meg negativ karakter, får en positiv tilbake av meg! Greit??? Dere er vel nteresert i å ha et godt rykte? "Evig eies kun et dårlig rykte", ikke sant?
                        Jeg for min del er ute etter et skikkelig "BadAss"-rykte nå før sesongen.

                        Så sett igang folkens!
                        Dett var dett. Har gitt mitt bidrag til badassprosjektet ditt

                        Comment


                        • Er det noen som har noen erfaringer med å handle fra MHZ USA? Er sikkert ikke rette stedet å poste ett slikt spørsmål, men syntes det blei unødvendig å lage en egen tråd på ett slikt spørsmål.
                          *Robbe Smaragd, Kyosho Pure-Ten Alpha III, HPI Savage 21 m/Nosram .28, Mini-Z MR01, Yokomo YR4, ett billig Cessna 182 og den gode gamle offshoreskuta Bagutta + en Delta Force jeg ikke har no særlig informasjon om ennå *

                          Comment


                          • Originally posted by insomnia View Post
                            Er det noen som har noen erfaringer med å handle fra MHZ USA? Er sikkert ikke rette stedet å poste ett slikt spørsmål, men syntes det blei unødvendig å lage en egen tråd på ett slikt spørsmål.
                            Hvorfor ikke handle fra "originalen" MHZ i Tyskland?
                            Har gjort det selv noen gangen, ingen problemer.
                            Eirik Engevik (1972)
                            www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                            Comment


                            • Snakk om uflaks... :-(

                              På Vårspretten løsna hele messinghylsa til flex`n, og jeg trodde dette var en grei sak å ordne (og det er jo egentlig det...). I tillegg satt nok radiobox`n litt vel nærme pipa, så lokket på den hadde også fått en noe merklig og "boblete" form...
                              I dag begynte reperasjonene....og da kom sjokket! Når jeg fjernet pipa ser jeg fort at det ikke bare er lokket på box`n som har hatt det litt varmt. Hele box`n må byttes. Piece of cake. Hadde jo èn til maken annen. Skrur ut den gamle, og oppdager at det ikke bare er oppå boksen det har vært svært varmt! Den har vært utsatt for varme også undenifra...??? Drar ut flex`n, og da følger hele hylsa med. Jeg trodde denne var teflon.....men teflon smelter da ikke fast i flex`n??? Det er komplett umulig å få renset flex`n for smeltet plast... Bare å lage en ny av denne også.
                              Drar ut messigrøret, og dette er så mykt at jeg uten anstrengelse bøyer det mellom to fingre...???
                              Messingrøret med "teflon-hylsa" fikk jeg med når jeg kjøpte strutten fra M&D, og syntes dette så veldig bra ut fordi "teflonen" var såpass tykk og satt skikkelig fast i røret. Men jeg har en stygg mistanke om at denne teflonen i virkeligheten bare er vanlig plast...

                              Så sånn kan det gå når en bygger ny båt. Det meste må gjøres på nytt.
                              Ny radiobox er under bygging. Lav type for større avstand til pipa. Nytt messingrør til flex`n med orn`tli teflon, og ny flex. Osv...

                              Men hvor varmt må et slikt messingrør bli for at det skal bli så mykt???

                              Og til dere som anbefaler smøring av flex; åjoda; den var GODT smurt, og gikk helt fritt uten noe motstand! Men patenten til M&D er nok ikke særlig god...
                              I`m BACK!

                              Comment


                              • Ja, la merke det messigrøret med telfonen som jeg også fikk med M&D'en. Men likte ikke det jeg så så jeg har brukt det gode gamle opplegget med messingrør og teflon fra Fokus Racing.

                                Hvor nærmt pipen var lokket på radioboksen og hvilken pipe snakker vi om?
                                Eirik Engevik (1972)
                                www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X