Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Du får høre med han ute i garasjen.

    BTW, hvilken båt fikk du på Valentino-dagen?

    Jeg kjøpte en Zenoah til Bitte og må fortsatt sove i garasjen :grin:
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • Originally posted by Black Pearl View Post
      ....hadde dem bare kunne sendt meg et passord så.......... :?
      Meld deg inn her, så skal du få passord se
      Jørn Markset

      Lindesnes Modellbåt Klubb

      Comment


      • Originally posted by harald1966 View Post
        Du får høre med han ute i garasjen.

        BTW, hvilken båt fikk du på Valentino-dagen?

        Jeg kjøpte en Zenoah til Bitte og må fortsatt sove i garasjen :grin:
        hihi..... for å si det sånn, burde egentlig sovet i garasjen han og...... :mrgreen:8-) Jeg kom hjem med rose, mens han stressa med å få ferdig Ka'farsken sin til den nye eieren.......... glemt hele greia han da.... Han bør nok ta en tur til det blide sørland snart for å få meg blid igjen...... :mrgreen:
        "You don't need balls to get to the Worlds"
        sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

        Comment


        • Originally posted by Jørn Markset View Post
          Meld deg inn her, så skal du få passord se
          Jørn, regner med at jeg har rødt kort før første innlegg siden jeg ikke får logget inn
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • Hm, skal tro om en som gjerne kunne tenkt seg å kjøre race er velkommen å melde seg inn?
            Forumet heter jo rcboatracing
            Bygger O-35 båt.
            Ellers seriøst ute av tellinga.

            Comment


            • Originally posted by harald1966 View Post
              Jørn, regner med at jeg har rødt kort før første innlegg siden jeg ikke får logget inn
              Det finnes ingen kort, kun en regel om fullt navn i nick eller signatur, etterkommes ikke denne lille regel på tross av flere varsel er det på hue ut...

              Anbjørn, alle må gjerne logge på, men her går det på racingpremisser og ikke rtr!! Man bør også ha rygg til å stå oppe selv når det blåser...
              Jørn Markset

              Lindesnes Modellbåt Klubb

              Comment


              • Ja men det er jo fint. RTR kan jeg i ALLEFALL ingenting om og med min kroppsbygning og lange erfaring med skikkelig vind vind så bør jeg jo ligge godt an.
                Vi som bor lengst vest i Norge vet jo litt om hva vind er, er jo nummeret før man må spikre malinga fast på husveggen.

                Har forresten gått til innkjøp av RC utstyr med Nitromotor igjen.
                Kjøpte et Trex 600 Nitro og Futaba 9C radio.
                For noen år siden så sa jeg at jeg hadde hatt min siste nitromotor.
                Men etter oppstart og innkjøring i går så vil jeg jammen si at ting har endret seg litt på 10-15 år.
                Steike kor fint den gikk den motoren. OS 50H

                Er ikke fritt for at det er litt styr å bygge, sette opp å justere et slikt helikopter, i allefall når det er første gang. Fikk heldigvis hjelp med oppsett av radioen.
                Bli været bra så må jeg vel prøve å lette det i helga tenker jeg. Det er vel bare å ha Visakortet klart for bruk
                Bygger O-35 båt.
                Ellers seriøst ute av tellinga.

                Comment


                • Selvfølgelig, alt som skal i luften med glowmotor må ha en OS ombord. Så enkelt er det rett og slett
                  Jørn Markset

                  Lindesnes Modellbåt Klubb

                  Comment


                  • Originally posted by Jørn Markset View Post
                    Det finnes ingen kort, kun en regel om fullt navn i nick eller signatur, etterkommes ikke denne lille regel på tross av flere varsel er det på hue ut...
                    Signaturen skal være i orden den, men det er jo vanskelig å få sjekket når det ikke går an å logge inn :wink:
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • hmm

                      Originally posted by harald1966 View Post
                      Signaturen skal være i orden den, men det er jo vanskelig å få sjekket når det ikke går an å logge inn :wink:
                      Har du sjekket om skjermen er satt på, eller tastaturet ikke er nappet ut bak maskinen?????
                      sigpic
                      http://www.kyosho.no/

                      Comment


                      • Ble litt usikker nå ja, skal sjekke så snart jeg har skrevet ferdig denne meldiga her.
                        (Blir det morsomere nå så kommer jeg til til å stryke med.)
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • Originally posted by harald1966 View Post
                          Signaturen skal være i orden den, men det er jo vanskelig å få sjekket når det ikke går an å logge inn :wink:
                          Logg deg på med nytt brukernavn og passord, så tenker jeg det er iorden. :smile:
                          Jørn Markset

                          Lindesnes Modellbåt Klubb

                          Comment


                          • Originally posted by Jørn Markset View Post
                            Logg deg på med nytt brukernavn og passord, så tenker jeg det er iorden. :smile:

                            Kan jeg ikke bruke det jag har nå da joorn?Jeg er så frekk at jeg bruker det jeg kan jeg da.Er lit gammel jeg da kan ikke huske alt jeg da........er fødd i 69 jeg da,snart fosill.Tror at at de kaller meg ODIN......(bas2).
                            sigpicØivind Reppen
                            http://ombk.org

                            Comment


                            • Jo det kan du, det gjaldt syltyappen som ikke helt hadde forstått poenget
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment


                              • nettbutikk for oss båtgutta?



                                Disse gutta har litt til oss båtgutta+Hilde.De har ikke mye men prisene er ikke så ille .Å de er i norge da ikke mange nye i norge.
                                sigpicØivind Reppen
                                http://ombk.org

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X