Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan er det å delta med Sonic`n din da? Den er vel antagelig ikke lovlig pga. skrogformen med det bakerste feltet og strutten som kommer ut under båten??? Har sett de har diskutert dette reglementet på div. forum over there...
    I`m BACK!

    Comment


    • Sonicen blir hjemme, jeg kjører Thunderboat, Shark, Zigma, Blast og SV-27. Har meldt på i RTR, Thunderboat, LS 27 Mono, LS 27 Cat, Open Mono og Open Cat. Hadde tenkt å kjøre Open Offshore også, men hadde ikke åpen båt med sjåfør. :mrgreen:
      Last edited by Haralde66; 5 February 2008, 16:39.
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Originally posted by harald1966 View Post
        Hadde tenkt å jøre Open Offshore også, men hadde ikke åpen båt med sjåfør. :mrgreen:
        Ja ikke sant!!! HUH
        Jørn Markset

        Lindesnes Modellbåt Klubb

        Comment


        • haha

          Originally posted by harald1966 View Post
          Sonicen blir hjemme, jeg kjører Thunderboat, Shark, Zigma, Blast og SV-27. Har meldt på i RTR, Thunderboat, LS 27 Mono, LS 27 Cat, Open Mono og Open Cat. Hadde tenkt å jøre Open Offshore også, men hadde ikke åpen båt med sjåfør. :mrgreen:
          Ja skal man ha nc5 i 2006 i minne blir det mange død Sjantis båter før bøye 1
          sigpic
          http://www.kyosho.no/

          Comment


          • Stein, kan vi ta bort klisteret fra noen av klistretrådene? De er ikke like aktuelle lengre.
            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • Originally posted by harald1966 View Post
              Stein, kan vi ta bort klisteret fra noen av klistretrådene? De er ikke like aktuelle lengre.
              Dårlig oppløsning på skjermen din, så du må scrolle mye eller????? :mrgreen:
              "You don't need balls to get to the Worlds"
              sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

              Comment


              • Originally posted by harald1966 View Post
                Stein, kan vi ta bort klisteret fra noen av klistretrådene? De er ikke like aktuelle lengre.
                Enig med deg Harald. Når 1/3 del av førstesiden består av "klistrete" poster blir det for mye og mister poenget sitt. etter min mening bør det ikke være mere enn maks 4 -5 klistrete poster til en hver tid.
                Eirik Engevik (1972)
                www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                Comment


                • Det er naa 7 traader som er klistret.
                  Hva er det som ikke er aktuellt? Dere faar si ifra hva dere vil ha vekk....


                  ...
                  Stein Tumert N-217
                  Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                  CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                  Comment


                  • Originally posted by Black Pearl View Post
                    Dårlig oppløsning på skjermen din, så du må scrolle mye eller????? :mrgreen:
                    Ja, faktisk Hilde Har ikke du samme problem?
                    Først skal jeg cranke igang computeren på mårran, det tar 5 minutter, så må jeg skrolle ned til første bevegelige post, det tar 20 minutter8-)

                    Ja Stein, du så at "Norges Lover" sto to ganger, bra!
                    Kølla fra Songe har blitt senil av alt plaststøvet så han har glemt posten sin og bruker en annen.
                    Hvis ikke valgkomiteen har fått inn forslagene sine nå så får de heller ringe A-Etat (NAV) eller Geelmuynden-Kiese. Sist jeg sjekket hadde alle med modellbåt og oppover blitt foreslått fire ganger eller mer...
                    Den siste, "Er dette et forum for "proffer",eller er det for alle som liker rc båter???" kan du kanskje fjerne også?

                    ...var bar det jeg ville nevne...
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • OK, jeg rydder opp litt. Du har rett i at Mr. Focus ser ut til aa ha glemt at han fikk klistret en traad for den nye baat historien. Styret maa vel ogsaa vaere klart saa vi kan ta vekk kllistret paa den ogsaa.

                      Er det flere som vil ta vekk klister paa "forum for proffer"???


                      ...
                      Stein Tumert N-217
                      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                      Comment


                      • Jeg hadde egentlig ikke glemt den posten, meninga var å legge ut lengre innlegg med informasjon om hva som skjedde med prosjektet samt serier med bilder. Men det spiller ingen stor rolle, så vi kan fortsette litt i teaser tråden.
                        Jørn Markset

                        Lindesnes Modellbåt Klubb

                        Comment


                        • Jeg synes at "forum for proffer" kan taes vekk, samt "spørsmål om racing". Sistnevnte hører etter min mening bedre hjemme under forbundets sider f.eks. under FAQ seksjonen.
                          Eirik Engevik (1972)
                          www.etracingteam.com | www.srcbk.org

                          Comment


                          • Originally posted by eirik72 View Post
                            Jeg synes at "forum for proffer" kan taes vekk, samt "spørsmål om racing". Sistnevnte hører etter min mening bedre hjemme under forbundets sider f.eks. under FAQ seksjonen.
                            Enig med deg Eirik, bedre å rulere litt på poster som er aktuelle.
                            Mo®ten - Full knotroll !!

                            Comment


                            • Svensk omtale av forumet på jrcbd.com

                              Comment


                              • Originally posted by Øyvind! View Post
                                Svensk omtale av forumet på jrcbd.com
                                http://jrcbd.com/showthread.php?t=11673

                                ....hadde dem bare kunne sendt meg et passord så.......... :?
                                "You don't need balls to get to the Worlds"
                                sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X