Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • r2hobbies selger også på ebay, fikk tak i et silvia s15 karosseri for hele 1,84$ derifra
    Mitsubishi Lancer Evo X
    Futaba 2.4GHz

    Comment


    • hva er brukernavnet da? finner ingen selgere ved navn r2hobbies..

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • da har jeg bydd 1,84$ på et silvia selv
        sorry for ot retteråsen

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment


        • tenkte jeg skulle bestille meg et par silvia s15, men da får jeg jo med lyktehus
          syns 100,- var litt dyrt da retteråsen, karosseriene koster jo ikke 100,- per stk engang
          Jepps, men da har du dem ikke ferdig levert på døra!
          Uansett jeg har to sett for de som skulle trenge det! Så får vi bli enige om pris selv. Men som sagt de blir jo ikke ødelagt her hos meg heller

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Hva heter de på ebay da? Link?

            Comment


            • Betaler heller 25$ på RCMart e.l. for å få med lyktehus, maskeringer og alt. Har sett på de på R2, men kan ikke si jeg er imponert.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • pris og kvalitet går som regel hånd i hånd.

                plejmo
                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                Smått&Rått Harstad

                Comment


                • Originally posted by plejmo View Post
                  pris og kvalitet går som regel hånd i hånd.

                  plejmo
                  Man får det man betaler for er et ordtak som aldri slår feil, uansett hva.

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • men til å ha på en bil man skjeldent kommer til å bruke, eller til å trene seg å lakkere på, så er det gull med billige karosserier, i mitt tilfelle skal jeg kjøpe mitt første body til 50$ og da føler jeg at tt01 som ikke er en bil jeg prioriterer godt kan få et karosseri til 2$ selv om frakta er dyrere enn karosseriet

                    plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

                    Comment


                    • Originally posted by plejmo View Post
                      men til å ha på en bil man skjeldent kommer til å bruke, eller til å trene seg å lakkere på, så er det gull med billige karosserier, i mitt tilfelle skal jeg kjøpe mitt første body til 50$ og da føler jeg at tt01 som ikke er en bil jeg prioriterer godt kan få et karosseri til 2$ selv om frakta er dyrere enn karosseriet

                      plejmo
                      Det er sant nok.

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Jepps har karosser på vei fra rcmart også. som sagt evo X karossene er leke karosser som jeg skal teste litt airbrush med og slik.
                        Men jeg ville ikke undervurdert kvaliteten på karossene ikke lyktehusene heller, selvom de ikke passer mitt kaross synes jeg kvaliteten virker likegod som Tamiya sin, som de er kopi av.

                        Jeg har fått min A-Tech XMB4 og jeg synes det var en artig liten sak da jeg fikk nedi BL motoren og greier. Bilder kommer bare jeg får lastet opp.
                        Eneste jeg kan si meg litt misfornøyd med, er posten. En ting er at de brukte lang tid, men at de hadde voldtatt esken og tingene nedi pakken synes jeg er litt vel over kanten! Det var ikke store skader på utstyr så jeg lar det gå. Bilder av hvordan det så ut kommer det også

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • Men lage maskeringer selv til lykter og sånn er ganske stress synes jeg, så jeg gidder ikke det.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • trenger ikke det følger med maskeringer på mitt karosseri

                            plejmo
                            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                            Smått&Rått Harstad

                            Comment


                            • Hehe Jepps, men jeg synes det er litt gøy også Men hversin smak! Synes det gikk skremmende knirkefritt hittil. Men så har jeg ikke lagt på noe lakk ennå da

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • Hola, da har jeg fått lastet opp noen bilder av XMB4 bilen min. Denne er utrolig gøy i stua, lager noen små hopp med papp også koser jeg meg mellom maskeringen og justeringen av Driftebilene!

                                Her er eske, da hadde jeg rettet opp feilene som posten haddefikset!


                                Her ser dere hvordan det så ut da jeg åpnet pakken første gang! (Drivakslingen lå ikke der, men la den der slik at dere kunne se at jeg fort kunne manglet den!)


                                Stock car!


                                Så litt av tingene som skal i bilen! (Testet ikke orginal motoren engang :O)



                                Og vips så var det på plass!




                                Også litt RTR bilder!




                                Dette var min 1:18 A-tech XMB4!

                                Evo X karossene driver jeg å maskerer i denne stund, ser ut som jeg blir å lakke disse med tamiyalakk siden jeg ikke rekker til gjøvik å lakke de med airbrush!(er ikke jeg som har airbrush).
                                Men bilder kommer da det er noe å melde!

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X