Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pleier å gå inn i audacity og forandre litt på pitchen (tonehøyden) så vidt det er. Da sletter de ikke sangen.


    Nice BTW
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • Originally posted by Retteråsen View Post
      Men det ser jo ut til at det gikk uansett. så sak løst

      Retteråsen
      Nice.

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Kanskje roe ned på tempoet til neste film?

        Forøvrig kan det hende jeg stiller med et kamera + stativ neste gang! Så får du si i fra vist du trenger råmateriale fra andre vinkler.
        Futaba 3PM-X
        Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
        Losi XXX-S | HPI Savage
        | Tamiya CC01 Pajero

        Comment


        • Kan du legge ut filmen på youtube og?
          Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
          Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

          Comment


          • Kanskje roe ned på tempoet til neste film?
            Hvorfor det ?!?

            Kan du legge ut filmen på youtube og?
            Nei, besvart det før. Det trengs ikke du ser jo filmen på vimeo! Pluss sangene i filmen blir ''bannet'' = Kjedelig!

            Filmen jeg laget brukte jeg ikke mye tid på, laget den mest for at dere som ikke har vært på gjøvik enda skal få se hvordan det ser ut der.

            I forhold til prosjektene mine, ser det ut til at alle mine pakker rundt om i verden kommer i hus denne uken! Til og med 1/18 bilen min som jeg bestilte FØR Motorcomboen til TC-D'en. Hersens post folk!
            Pakken min fra RCmart har ikke blitt sendt ennå siden jeg venter på at felgene skal bli ''in stock''

            Drift ON!
            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • En del av klippene i starten av filmen (Om jeg ikke husker helt feil) gikk i et forykendes raskt tempo.
              Futaba 3PM-X
              Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
              Losi XXX-S | HPI Savage
              | Tamiya CC01 Pajero

              Comment


              • Bildene ja.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • JA også var filmingen da jeg skulle illustrere at det var bra aktivitet på banen, i fort film! Jeg personlig synes det er kjedelig å se på 10 biler der det er 5 for mange, på banen som kjører som en saueflokk! Derfor prøvde jeg å vise de andre som ikke var der at vi er mange. samtidig som jeg prøvde å sprite det opp litt

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Det jeg mente med youtube var at jeg bare har iPod som "pc" nå, å kan ikke se Vimeo
                    Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                    Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                    Comment


                    • Aha
                      Nei du må nok vente
                      Beklager.

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Hei og hopp!
                        Idag har jeg fått karosser og litt kos fra R2 hobbies, driver å maskerer og koser meg litt.
                        Karosseriet kommer jo uten klistremerker eller avdekking til ruter, Så maskeringen er overlatt helt til deg som skal lakkere! Noe jeg synes er morsomt siden karosset ikke koster skjorta så er det greit å trene seg litt på!
                        Disse skal jeg prøve å lakkere med airbrush.

                        Men jeg la merke til en liten sak som R2 hadde gjort feil (håper jeg). Jeg fikk lyktehus til Nissan Silvia S15 i stede for til Evo X. Som jeg hadde bestilt.
                        Da jeg ser nærmere på alle karossene de selger med lyktehus fra R2 så er det avbildet sammen med S15 lyktehus, men dette håper jeg bare for å illustrere at hvordan de ser ut. Pluss de kanskje anså det som lettere å bare bytte karosset fremfor alt!
                        Fordi S15 lyktehus på Skyline GTR'en passer jo ikke helt det heller f.eks.

                        Uansett har mailet dem så vi får se hva de sier, men noen som har vært borti dette ?

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • hvorfor har jeg aldri oppdaget r2hobbies? er jo bare 7-8$ for et karosseri :O tror nok det blir bestilling derifra sometime soon

                          plejmo
                          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                          Smått&Rått Harstad

                          Comment


                          • De er ganske kjappe til å svare på spm...det skjedde noe med den enen 2.4sendern jeg kjøpte derfra å dem svarte meg noen timer etter at jeg spurte. Har ikke venta mere enn et par timer på svar:P Har en liten bestilling derfra som jeg håper kommer før cuppen:P Nytt lipo blant annet:P å noe dekk/felger:P


                            TM
                            ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                            Comment


                            • Fikk svar på mailen min, kjapt.
                              De har faktisk kun lyktehus til Silvia S15. Så de beklagde det! Slik at dere vet, men det er bare å få tak i lyktehusene som hører til Tamiya karosser fordi karossene er kopier av tamiya sine! Nullstress!

                              Med andre ord, jeg har to sett lyktehus til S15 som jeg ikke trenger noen som vil kjøpe?
                              Ene pakken er åpnet og tatt ut en lyktehus til bak og forand, men puttet pent tilbake og teipet igjen posen!

                              100,- per sett, høres det greit ut?
                              + en lusen frakt!

                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • tenkte jeg skulle bestille meg et par silvia s15, men da får jeg jo med lyktehus
                                syns 100,- var litt dyrt da retteråsen, karosseriene koster jo ikke 100,- per stk engang

                                plejmo
                                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                                Smått&Rått Harstad

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X