Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posten er en flott norsk tjeneste. På lik linje med regjeringen og NAV.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • finnes mange fine tjenester i norge som egentlig alle kunne klart like bra :P
      greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

      Comment


      • Yepp!
        Jeg har lakkert litt også bilder kommer i kveld eller i morgen, må se når jeg er hjemme først

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • Da har det blitt noen bilder.
          Har fått lakkert det ene EVO X Karosset. Bruke lakk som jeg hadde liggende, så farge skjemaet er ikke det jeg har tenkt å bruke på bilene mine denne sesongen. Men fikk øvd med litt på maskering siden det ikke fulgte med så mye som et eneste klistremerke til bilen.
          Pluss jeg ble kvitt litt lakk!
          Jeg MÅTTE ha kaross til vintercupen til helgen, og siden jeg ikke tror jeg kommer til å rekke å lakke noen kaross med airbrush til da måtte det skje noe

          Vel vel her er noen bilder! Det ble ikke driit fint men det ble det det ble!








          Skal begynne på noe nokså kult i kveld som jeg håper jeg blir ferdig med i kveld også, kommer bilder så fort det er noe å melde!
          Stay Tuned!

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • blei kul den da :P
            greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

            Comment


            • jeg ville klipt ut grillen og gjort det litt finere rundt de utklipte områdene.. men ellers cool!

              plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
              Smått&Rått Harstad

              Comment


              • Blei ikke ille den nei.
                Men som plejmo over her sier, klipp ut grillen!
                Futaba 3PM-X
                Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                Losi XXX-S | HPI Savage
                | Tamiya CC01 Pajero

                Comment


                • Tja, vetke om jeg vil, skulle heller fått den svart da, siden den blir veldig omfintlig. Men vurderer det.
                  Blir nok ikke til at jeg legger så mye mer kjærlighet i dette karosset har to nye på vei så (A)

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • hvis du har to til på vei, så gjør det jo ikke noe om du skulle gjøre feil osv.

                    plejmo
                    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                    Smått&Rått Harstad

                    Comment


                    • Originally posted by plejmo View Post
                      hvis du har to til på vei, så gjør det jo ikke noe om du skulle gjøre feil osv.

                      plejmo
                      Det er vell heller spørsmål på om ha faktisk gidder å gjøre det!
                      Futaba 3PM-X
                      Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                      Losi XXX-S | HPI Savage
                      | Tamiya CC01 Pajero

                      Comment


                      • Neijda men greit med basher kaross

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • joda, og ikke minst noe å lære seg å lakke på osv..

                          plejmo
                          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                          Smått&Rått Harstad

                          Comment


                          • I kveld har jeg puttla litt igjen, til min kjæres store fortvilelse!
                            Jeg har ikveld fått snekra sammen et lite partytelt, og noen bord. Slik at detaljene rundt banen blir enda bedre!
                            Her er noen bilder. Synes det ble nokså bra, og enda bedre blir det da jeg får på duk, over teltet!



                            Stay Tuned!
                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • haha det var nice:P


                              TM
                              ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                              Comment


                              • Tror jeg skal sende deg en avbiter i posten jeg Retteråsen.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X