Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja jeg er godt igang med begge deler, både chassi og body! Og det er jo ikke å legge skjul på at ikveld er kvelden det må stå klart! Og det skal jeg fikse!
    Så lukter at det kan dukke opp noen bilder her.. Eller jeg tror faktisk jeg kommer til å lage en film, med musikk og bilder som ruller over skjermen, da er det lettere å opplaste på FB siden også Enkeltbilder kan jeg selvsagt legge ut senere for de som ønsker det!

    Men for å gjøre det lettest NÅ hehe så gjør jeg det tror jeg (A)

    Retteråsen
    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

    Comment


    • Hvor legger du dette på facebook?
      Ole Kristian Blix
      Kana\Hurum

      TOFTE RC KLUBB

      MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

      Comment


      • helt sikkert på : Norwegian Rc Drift Team
        Ørjan Henriksen
        -----------------------------------------------------
        Nanda Racing Sniper | TEH-R31 | FlySky GT3B

        Comment


        • god tur da, å lykke til
          Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
          Tamiya m03 og Axial EXO

          Comment


          • Takk takk, nå begynner innspurten

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • Stå på å vinn heile skiten^^
              Har trua på deg
              Du får ha en god tur

              Cossiedude
              Team Rockstar
              Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
              Xray T3`11
              ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
              Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

              Comment


              • Lykke til
                Yokomo | LRP | Spektrum

                Comment


                • Updates på FB!

                  Heisann alle sammen, legger ut ting fortløpende på FB, i gruppa Norwegian Rc Drift Team, bare å bli medlemm for de som ikke er!
                  Så lager jeg heller en tråd om bilen og turen her etterpå
                  Er bare sykt fett her!!


                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Du er en liten heldiggris du Retteråsen!! lyst til og komme så langt som du har kommet, hadde vært tøft
                    [-] Tamiya TT01/ Drifter <- Selges [-] X-ray T3 2011 Drifter
                    SDT//= **StanCedDRiftTeaM**

                    Comment


                    • Det klarer du fint vettu uten problemer!!

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Har gjort endel på bilen siden sist! hehe ja har jo ikke lagt ut bilder av den faktiske bilen heller så! Men skal være i Lillehammer noen dager da får jeg nok tid til å pøse på med bilder og tekst, både ifra byggingen av bilen samt turen til Japan

                        Takk for at dere er tålmodige

                        Og selvsagt tar jeg med bilen til Lillehammer, så håper å få kjørt på banen i lillehammer samt moelv onsdag kveld.

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • Venter i spenning
                          Håper på masse bilder i løpet av morgendagen, så har jeg litt artigere ting å kikke på =p

                          Cossiedude
                          Team Rockstar
                          Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
                          Xray T3`11
                          ---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift
                          Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar

                          Comment


                          • Bilder da Retteråsen!??
                            [-] Tamiya TT01/ Drifter <- Selges [-] X-ray T3 2011 Drifter
                            SDT//= **StanCedDRiftTeaM**

                            Comment


                            • begynner å bli litt utålmodig nå jeg

                              plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

                              Comment


                              • Det kommer nok ikveld Men var i moelv og kjørte i helegår prioriterte litt trening fremfor pcen (A)

                                Men jeg skal nok love dere bilder og film!!! Og det kan det nok bli tid til ikveld!

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X