Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spent på å høre hvordan dommen blir. Noe som er verdt å nevne når du testet DRB vs DIB 50/50 da?
    Bjørn Steinar Nystrand

    Styreleder Brumunddal RC Klubb
    www.brumunddalrc.no
    facebook

    Comment


    • Hei alle sammen! Jeg reiser til Nederland idag for å delta i Open European Chapionship! Følg meg på Facebook: http://www.facebook.com/pages/Rc-Dri...92267667497688

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • Heisan folks! Nå er det en liten stund siden jeg har lastet opp og drevet mye her inne. Er titt og ofte innom å kikker men ikke veldig aktiv.
        Hva synes folket? Skal jeg fortsette her inne eller følger de fleste med på facebook nå?

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • Vi er som skadedyr, følger med og dukker opp overalt
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment


          • Ser ut som jeg ikke slipper unna å måtte registrere meg en dag på FB, men har klart meg uten så langt

            Comment


            • Hehe det er sant Erik.
              Ja Dag Jonny kan fort hende du blir presset inn der endag

              Retteråsen
              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

              Comment


              • Hallo folks Loooooong time noo see her inne :O
                Hva vil RC folksa, skal jeg fortsette å uploade ting og tang her inne? Eller følger dere med på FB og ellers?

                Retteråsen
                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                Comment


                • Vi som tillhör föreningen VVFB (Våga Vägra Facebook) ser gärna att du håller oss uppdaterade även här Björn
                  Yokomo MR-4TC SSG - Novak GTB 4.5t
                  Audi RS4 Avant - Team WestCoast DriftCrew
                  Audi RS6 Avant - The Widow

                  Comment


                  • Den er god Skal prøve å bli flinkere til å oppdatere dere her også

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • Heisann, her har det skjedd lite i det siste! Men jeg har begynt å kjøre 1:1 drifting for dere som ikke har fått dette med seg. Og jeg har derfor blitt mindre aktiv på RC fronten...
                      MEN! Jeg har nå nettopp meldt meg på Runde 6 i Driftchallenge. Jeg signa meg opp for debutant klassen og håper å gi konkurranse der
                      Jeg vil gi dere updates på treninger, setup og hvordan det går i dette lille ''comebacket''

                      Hva tror de gamle tråd leserne mine om dette? Og er det noen nye der ute som også vil følge på?

                      Jeg er fortsatt ikke sikker på hva slags chassi jeg velger å bruke, men helt sikkert er det at det blir en YOKOMO!
                      Jeg kommer også til å jobbe frem et nytt karosseri håper jeg.

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Jeg har vært på noen treninger nå. Skal på ny trening imorgen og vil prøve å få ut litt bilder osv...

                        Det er jammen morro å sladde litt med småbiler igjen

                        Retteråsen
                        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                        Comment


                        • Originally posted by Retteråsen View Post
                          Heisann, her har det skjedd lite i det siste! Men jeg har begynt å kjøre 1:1 drifting for dere som ikke har fått dette med seg. Og jeg har derfor blitt mindre aktiv på RC fronten...
                          MEN! Jeg har nå nettopp meldt meg på Runde 6 i Driftchallenge. Jeg signa meg opp for debutant klassen og håper å gi konkurranse der
                          Jeg vil gi dere updates på treninger, setup og hvordan det går i dette lille ''comebacket''

                          Hva tror de gamle tråd leserne mine om dette? Og er det noen nye der ute som også vil følge på?

                          Jeg er fortsatt ikke sikker på hva slags chassi jeg velger å bruke, men helt sikkert er det at det blir en YOKOMO!
                          Jeg kommer også til å jobbe frem et nytt karosseri håper jeg.

                          Retteråsen

                          Særdeles hyggelig å motta påmelding til løp igjen Bjørn.
                          Men Debutant. Hmmm

                          Drift Challenge.
                          1 Runde 17.02 2013
                          01 Lars Ivar Olrud
                          02 Dag Erik Kristoffersen
                          03 Petter Midtskogen
                          04 Lasse Sørensen
                          05 Syver Hagelund
                          06 Bjørn Arild Retteråsen
                          07 Pål Kristoffersen
                          08 Bjørn Steinar Nystrand
                          09 Aron Kaspersen
                          10 Ole Johan Fuglerud
                          11 Kjetil Larsen
                          12 Stian Bakke Kolstad
                          13 Erik Risvik
                          14 Rune G Nielssen
                          15 Bjarte Leikvoll
                          16 Vegard Berntsen
                          17 Kjetil Teigen
                          18 Nicolay Warrenfors
                          19 Ole Krìstìan Blix
                          20 Robert Smeby
                          21 Ivar Windju
                          22Arne Inge Hagen
                          23 Tom Ivar Henriksen
                          24 Tobias Røed Larsen
                          25 Ole Kaspersen
                          26 Steinar Orholm
                          27 Fredrik Døsrønningen
                          28 Jonas Mathisen
                          29 Finn-Arild Ellingsen

                          30 Ola Storbekk
                          31 Kim André Bjørklund
                          32 Torstein Skjelseth
                          33 Fred Viggo Sivertsen
                          34 Thomas Roalkvam
                          35 Petter Gordon Nilsen
                          36 Dennis Teigen
                          37 Jon Emil Hagelund
                          38 Arnfinn Sundin
                          39 Jens Erik Sveen
                          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                          Comment


                          • Skulle vel sånn ca gli omtrent rett inn i Pro klasse det
                            men har man først lært å sykle så går det helt fint.
                            Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                            www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                            Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                            Comment


                            • Originally posted by Ford BDA
                              Særdeles hyggelig å motta påmelding til løp igjen Bjørn.
                              Men Debutant. Hmmm
                              Jo skal bli artig å hilse på dere igjen, og prate litt tull å sladde igjen

                              Originally posted by Ford BDA
                              Skulle vel sånn ca gli omtrent rett inn i Pro klasse det
                              men har man først lært å sykle så går det helt fint.
                              Huffda...


                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • Jeg har vært på noen treninger nå og gjort meg opp en mening om hva slags chassi jeg skal kjøre nå til helgen...
                                Jeg har nemlig planer om å delta på cup runde 3 i Rc Kjellern CUPEN. Det blir spennende og se hvordan det går, jeg har hvertfall bestemt meg for å kjøre DRB'en min.
                                Med 1.8 CS

                                Her kommer noen bilder ifra siste treningen jeg var på.
                                R32 GTR (DPM), C33 Laurel (DIB) og PS13 Siliva (DRB) er mine biler.

                                En liten strekk i verkstedet trengs etter en hard dag på banen.


                                Skylinen henger på den lokale bensinstasjonen, var så innmari gode pølser der


                                Det var flere som likte å henge på bensinstasjonen, Alex med sin Pandora PS13.



                                Klar for flere runder, sammen med Jan Terje sin Pandora S15


                                Mer updates kommer, skal gå over chassiet før konkurransen. Det mest spennende er at bane layouten blir endret så ingen får prøve den før konkurranse dagen. Underlaget er teppe og det er jeg godt kjent med, siden dette er min hjemmebane. Men blir spennende og se hvordan vi skal kjøre.

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X