Venter på at du skal få DRB`n din nå, sånn at du kan lage en build thread om den
Cossiedude
Team Rockstar
Its only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
Xray T3`11---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar
Vedder på at sheriffen garantert veit hva slags setup han skal ha på den nye DRB`n
Cossiedude
Team Rockstar
Xray T3`11---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted - GreenDrift Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5 - Team Rockstar
Venter på at du skal få DRB`n din nå, sånn at du kan lage en build thread om den
Cossiedude
Team Rockstar
Det kommer så klart! Blir en lang natt da den dukker opp!
Originally posted by otiki
Begynner ikke de å bli litt sent å få den DRB`n snart? Den skal jo funtunes og kjøres inn vel.
Men nå venter vi bare på bilder
Ja du har helt rett, men jeg får ikke gjort noe med det. Heldigvis har jeg et plan B
Originally posted by Cossiedude
Vedder på at sheriffen garantert veit hva slags setup han skal ha på den nye DRB`n
Cossiedude
Team Rockstar
Har mine anelser ja, som sagt har en Plan B.
Og her kommer min plan B!!!
Det er vel ingen hemmelighet lengere at jeg i en periode har hatt DRB nå.. Så her legger jeg alle kortene på bordet...
Henta bilen, oppdaget raskt at den var feil sammen satt. Den var ikke spesielt god å kjøre heller... Så det var rett på tegne brettet til Sheriffen for denne DRB'en!
Etter litt miksing og triksing med deler som satt på feil side osv, ble den seende slikut etterhvert med litt breie felger og litt camber på hjulene, her med negativ 10 forand og 7 bak
Så fikk jeg jo litt deler i posten her på mandag da, og pakken var ifra Vertex-rc og den så slik ut!
Da var det tilbake på tegne brettet for DRB'en...
Da forsvant den ene delen etter den andre gitt..
Og vips så satt det 2.0 CS diff og reim bak.
............... Måtte dele innlegget, for mange bilder .....................
Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Her ser dere hvor hyggelig styreutslaget er blitt, og mer skal det bli.. Men Yokomo hadde ikke resten av styre delene inne. Pluss etter japan dukker det vel opp noen vertex biter, ikke bare org upgrades ifra Yokomo..
Så var det rett i setupbenken med shiiiten!
Jeg skal jo ikke kjøre T-Drift i japan, de er bannlyst. HPI lager dem jo, derfor skal jeg kjøre med ZR-DR04. Hjulene er enda hardere enn T-Drift dekkene, de minner meg veldig om ABS hjul/Sushi. De var ekstremt lette å sette på! Inner ''ring'' i gummi, også trer du plastikk/dekket utenpå igjen, sto egentelig du skulle lime, men jeg prøver uten lim først
Så satte jeg på klærne og vips var den klar til action!
Så satte jeg den på plassen sin for kvelden, og kysset den godnatt!
Oppsett:
Camber forand: Negativ 1 grad
Camber bak: Negativ 1 grad
Toe in bak: 3,5 grad
Spissing: 0 til negativ 0.5 avhengig av slark..
Diff forand: One-Way
Diff bak: Spool CS2.0
Felger bak aksel: +3 offset
Felger fram aksel: +7 offset
Drift ON!
Sheriff Retteråsen
Sheriff Retteråsen - RcDrift Club Norway - Sponsor:AbsolutthobbyYokomo 2010:3.pl NM |2011:1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds |2012:5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Regner med at det var med Bjørklund sin?
den er helt nyd å kjøre, fikk prøve den på Haslemoen
helt nyd, bare nyd å kjøre fin flyt og alt er bare perfekt
Cossiedude
Team Rockstar
Perfeksjonist Det meiner jeg positivt!
(kanskje jeg må sende min til deg for å få riktig oppsettxD)
Blir så gromt!!
(Harru tenkt noe mer på det vi snakka om for ei stund sia a? )
Cossiedude
Team Rockstar
Tja, kanskje.. Mulig det blir Green Drift igjen.. Mulig det blir noe heeeelt annet.. Ting er så uvisst før japan turen (A)
Må se resultatene der først.. :P
Retteråsen
Comment