Fikk svar på 2. Mailen jeg sendte til dem, og grunnen til at den ikke hadde sent enda var fordi de felga fra lp serien jeg hadde bestilt hadde dem bare 1 par igjen av. Men forhåpentlig vis blir pakka sendt i disse dager, dog uten felga da leverandøren dems ikke hadde klart å skaffet dette enda.
Da gjenstår det bare lakk på bilen og montere nye felger så der den ferdig for denne omgang
Fikk svar på 2. Mailen jeg sendte til dem, og grunnen til at den ikke hadde sent enda var fordi de felga fra lp serien jeg hadde bestilt hadde dem bare 1 par igjen av. Men forhåpentlig vis blir pakka sendt i disse dager, dog uten felga da leverandøren dems ikke hadde klart å skaffet dette enda.
Da gjenstår det bare lakk på bilen og montere nye felger så der den ferdig for denne omgang
til dels ufrivillig. Bestilte lp dekk, men dette vil jo ingen kjøpe av meg så jeg tror jeg beholder den og håper på å finne fine felger som passer linern
Det skjer ikke noe med driftebilen for tiden. Selv om jeg skulle ha avgjort om jeg skal montere alu- eller grafitthub's på den og levert tilbake huben jeg lånte av reida på gjøvik.
Så hva mener dere? Alu eller grafitt hub's
Uansett, siden det ikke skjer stort her inne får jeg oppdatere litt med drifterelatert bilder.
Enda en trekkbil/offroader i hus. Ja, denne og skal få hengerfeste etterhvert!
Til og med interiørs så her skal vi satse TrueScale!
Sånn er i hvertfall ca planene for fronten på bilen
Fremover kommer jeg til å prøve å lage noen avstivere i mellom øvre og nedre bjelke, få vinsjen ned i fangeren og få på en eller annen enkel måte festet kufangeren!
Ojoj, den var lekker! Har du stått for det useendet selv så langt?
Hubs i alu kan bøye seg uten at du merker det, hubs i grafitt er litt tøyelig men under belastning vil de enten knekke tvert av eller sprette tilbake på plass. Det er litt opptil deg, om du synes alu er såpass stilig at det er verdt den risken.. mens dersom du går for grafitt er det lurt med et par i reserve
Comment