Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duttleif's Driftebil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Henta ei fin pakke med masse gøy i i dag og var innom og kjøpte meg et nytt kompaktkamera. Litt lei å bruke det gamle fæle.
    Litt trist at speilreflekskameraet mitt har like "dårlige" spesifikasjoner som Canon sx200 IS
    I pakken fra japan fulge det med blant annet dette!
    Er litt mer godsaker oppi her, men det er litt "Hush hush" enn så lenge

Men bredden på felgene falt ikke helt 100% i smak her.
    Får se hvordan det blir med litt mer camber, eventuelt med noe bredding.

Forøvrig tror jeg legger "Pirattaxi" planene mine på hylla enn så lenge.
    Resultatet ble ikke så fint alikavell til slutt..
    Last edited by Duttleif; 29 January 2010, 19:01.
    Futaba 3PM-X
    Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
    Losi XXX-S | HPI Savage
    | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• R32 er grisebøst! Veldig bra utkutting i front!

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

• Mangler litt finpussing på klippekantene den bilen!

MEN!
        Noen her som skal til gjøvik som har en hjul "hub" bak(venstre) til overs til xxx-s?

Kom LITT fort inn i en liten sving her innendørs og fant et bordbein med rompa

EDIT:
        Prøver med å lime dette, men tviler sterkt på at det blir noe særlig holdbart!

Som dere ser så mangler det en liten bit av hub'en..
        Last edited by Duttleif; 30 January 2010, 17:53.
        Futaba 3PM-X
        Losi XXX-S | HPI Savage
        | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Lim fungerer så lenge du ikke krasjer så mye før du får ny. Jeg har liggende tror jeg, om du trenger.

Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Originally posted by Fabiz View Post
            Lim fungerer så lenge du ikke krasjer så mye før du får ny. Jeg har liggende tror jeg, om du trenger.

Fabiz
            Kjørte med plastikk her nettop PGA frykten for at dette skulle skje!

Har både grafitt og alu liggendes hjemme
            Er helst en i nødstilfelle jeg gjerne kunne hatt på gjøvik i morgen!
            Futaba 3PM-X
            Losi XXX-S | HPI Savage
            | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Originally posted by Duttleif View Post
              Kjørte med plastikk her nettop PGA frykten for at dette skulle skje!

Har både grafitt og alu liggendes hjemme
              Er helst en i nødstilfelle jeg gjerne kunne hatt på gjøvik i morgen!
              Ahhh, skjønner, hehe. Grafitt er enda verre, men alu er solide greier.

Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Joda, men nå er ikke målet mitt å treffe bordbein på hardest mulig måte med bilen da!
                Futaba 3PM-X
                Losi XXX-S | HPI Savage
                | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Originally posted by Duttleif View Post
                  Joda, men nå er ikke målet mitt å treffe bordbein på hardest mulig måte med bilen da!
                  Hører du sier det, men bildene sier noe annet.

Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S

Comment

Hører du sier det, men bildene sier noe annet.

Fabiz
                    Hysj på dæ!

Men nå er jeg endelig vell hjemme og ferdig med å pakke ut etter en fin dag på bondelia.

Nå har jeg fått bestilt meg et sett med LP felger samt 2 sett med driftedegg til "normale" felger fra GDD.

Men nå kommer det store spørsmålet.

Hvor kan jeg få tak i sperra diff bak og enveis diff forran til losi'en?
                    Eller har noen her en fin måte å trikse dette til?
                    Stramma diffen bak i dag og følte bilen ble mer leken og mer med på det jeg gjorde.

Og er det noen her som har gode erfaringer med noen hjulvinkler på bilen? Mine er stilt etter øyemål enn så lenge, men nå er cambermåler på tur og da kunne jeg gjerne ha prøvd meg fram litt!
                    Futaba 3PM-X
                    Losi XXX-S | HPI Savage
                    | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Spool bak og One-way foran. Dette anbefales IKKE!

Stram heller bakdiffen, og ha framdiffen ganske løs. Med oneway må du ha konstant gass, eller så snurrer du.

Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Den Losi`n tror jeg er gamle bilen min Hadde den for noen år siden, beste bilen jeg har kjørt!
                        - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
                        - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
                        - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

Comment

Spool bak og One-way foran. Dette anbefales IKKE!

Stram heller bakdiffen, og ha framdiffen ganske løs. Med oneway må du ha konstant gass, eller så snurrer du.

Fabiz
                          men på en måte så gjør det at man lærer og kjøre smooth..

plejmo
                          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                          Smått&Rått Harstad

Comment

• One way går fint det Det er smak og behag, skal du kjøre gymkhana MÅ du ha oneway med mindre du kjører counter!

Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

• jeg har da enda ikke testa sprinten etter jeg satte på oneway, men jeg tror med hånden på hjertet at jeg blir å drifte bedre.. det har mye med kjørestil å gjøre, for når man slipper gassen så "låser" den jo bakhjula men ikke forhjula, som gjør at det på en måte funker som en e-brake..

plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

Comment

• Det heter seg at om du klarer å drifte uten one way, er du enda bedre MED

Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X