Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duttleif's Driftebil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Smallsize har nesten komplett delelager, og jeg skal nok ha Losi'en min leeeenge.

Kulediffer er heeelt gull i mine øyne, og min mening er at man får ikke bedre oppsett en kulediff foran og bak på denne bilen. Man kan også sette inn spoolpads(Tips: Duttleif) for å få 100% sperre. Reservedeler som er kjekt å ha liggende er bærearmer, spindler og hubber. Jeg har i løpet av fire år røket en bærearm og en hub på XXX-S.

Selv kjører jeg rødt spur og 20T spurdrev på en 6.5T.

Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

Comment

• Gjerne link til hva du mener fabiz
      Futaba 3PM-X
      Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
      Losi XXX-S | HPI Savage
      | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Kan brukes foran som bak selv om det bare står foran. Disse legger du mellom kulene og trykkplatene.

Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Nå som jeg har kjøpt bilen trenger jeg tips til felger. Har jo mye billig på R2Hobbies. Hva bruker dere av offset på 190 og 200 karosserier? Og ser det står litt forskjellige mål på hex og diameter. Er dette noe å bry seg om? Følger det ikke normalt med sånn hex-ting?
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Originally posted by >Jonas< View Post
            Nå som jeg har kjøpt bilen trenger jeg tips til felger. Har jo mye billig på R2Hobbies. Hva bruker dere av offset på 190 og 200 karosserier? Og ser det står litt forskjellige mål på hex og diameter. Er dette noe å bry seg om? Følger det ikke normalt med sånn hex-ting?
            På 200mm kan man bruke alt mellom 3-8mm avhengig av bredde på bil og karosseri.
            Hex er sekskanten i felgen, og den pleier å være 12mm på det meste av touringbiler, også XXX-S.

Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S

Comment

• Jeg har -9mm på 200mm body å det går fint. Liker personlig disse felga veldig godt. Har dem i hvit, gull og svart
              Attached Files
              Gassar til det raser
              Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

Comment

• Noen som skal handle i fra genki den nærmeste tiden og kunne tatt med seg dette i pakka?
                Futaba 3PM-X
                Losi XXX-S | HPI Savage
                | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• Originally posted by Duttleif View Post
                  Noen som skal handle i fra genki den nærmeste tiden og kunne tatt med seg dette i pakka?
                  http://www.genkidoridori.com/index.p...7fd1fe8b95b1b7
                  Eller andre plasser hvor dem har dette inne?

Om ikke noen her inne har et stykk blank, helst uklipt, R32 karosseri. Tamiya er nesten et must iogmed jeg har masse tilbehør til det nå jeg ikke får brukt.

Ellers på RC fronten skjer det lite skruing og masse kjøring.
                  Var også ute å lufta crawleren min for første gang.
                  1 med fult av problemer, og den gode gamle 4ws'en var mer eller mindre feilfri som vanlig!

Kanskje på tide å få ordna karosserifester her snart og kaste på et skall?
                  Futaba 3PM-X
                  Losi XXX-S | HPI Savage
                  | Tamiya CC01 Pajero

Comment

• best og få på ett skall ja, bilen kan jo fort begynne og oppføre seg anderledes, mtp att lokket veier noen gram og de blir jo litt høyere osvosv

også beskytter du elektronikken ved en velt
                    Sverre Finnerud '83 modell
                    FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                    frekvens 2.4ghz

Comment

• Noen av dere som har et reimhjul til overs til xxx-s? Trenger det fort. Må bare høre med dem som har eller har hatt xxx-s om dem har en til overs.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, gaffelape.
                      Working...
                      X