Jepp, det er det!
Veit av erfaring at forskjellige lakktyper gjerne (ofte) reagerer med hverandre, og da alltid på en negativ måte.
Derfor jeg spør her før jeg gjør noe alvorlig dumt!
Jepp, det er det!
Veit av erfaring at forskjellige lakktyper gjerne (ofte) reagerer med hverandre, og da alltid på en negativ måte.
Derfor jeg spør her før jeg gjør noe alvorlig dumt!
Jeg har erfart at forskjellig lakkmerker ofte reagerer med hverandre, så jeg bruker ALLTID Tamiya og kun det når jeg lakker.
Jeg har erfart at forskjellig lakkmerker ofte reagerer med hverandre, så jeg bruker ALLTID Tamiya og kun det når jeg lakker.
Fabiz
x2
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Uansett fikk jeg faktisk litt reaksjoner på den delen jeg lakka sølv. Men kan jo og være at jeg var litt for hissig på tuten og det.
Men at lakken ikke reagerer med den andre kan jo og ha noe med at lakken har tørket skikkelig?
mente ikke at jeg har fått noen reaksjoner noen gang, men det er fordi jeg ALLTID har brukt tamiyas ps lakk..
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
Jeg bruker alltid føner når jeg lakker. Gidder ikke vente så lenge mellom hvert strøk. Har også prøvd lakk av en del andre merker, men de var ikke på langt nær så bra som tamiya sin.
Jeg bruker alltid føner når jeg lakker. Gidder ikke vente så lenge mellom hvert strøk. Har også prøvd lakk av en del andre merker, men de var ikke på langt nær så bra som tamiya sin.
Samme her, Tamiya er beste lakken jeg noen gang har brukt på lexan. Har prøvd alt fra Pactra til RC Colours, og Tamiya er desidert best på feste, reell farge og dekkelse.
Tamiya er den beste lakken jeg og har brukt til lexan.
Derfor jeg kjøpte 4-5 stk nå sist jeg var innom martinsen.
Uansett. Hadde enda et offroadkarosseri som bare er til pynt/ligger å tar opp plass.
Begynte så smått med å lage takgrind. Eller det vil si at jeg testet skalariktighetene på materialprofilen jeg har liggendes.
(Linken på bildet ble korrupt i går!)
Nå blir det i hvertfall bilfrakter ekstra med plass til masse dekk!
Tamiya er den beste lakken jeg og har brukt til lexan.
Derfor jeg kjøpte 4-5 stk nå sist jeg var innom martinsen.
Uansett. Hadde enda et offroadkarosseri som bare er til pynt/ligger å tar opp plass.
Begynte så smått med å lage takgrind. Eller det vil si at jeg testet skalariktighetene på materialprofilen jeg har liggendes.
Nå blir det i hvertfall bilfrakter ekstra med plass til masse dekk!
Det hadde jeg tenkt til å lage! Hadde en XC som dekkfrakter før jeg, hehe.
Comment