du må ikke modifisere stort nei. det følger faktisk med nye c-hubs du kan sette på for å garantere at du ikke tar livet av flere akslinger. eller du kan enkelt stille på EPA'en på radioen. hvis du vil ha det styreutslaget den nå er modifisert for å ha, er det bare å kjøpe CVD skalinger å sette på å kjøre i vei
plejmo
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
uff det er kjipt, men min funker ikke akkuratt nå heller :P
jeg hoppa over en stor sandhaug og landa med fronten rett ned i asfalten og knakk høyre bærearm forann, men jeg har bestilt 4 nye rpm bærearmer i fra elefun så de kommer nok i morgen
dette var bare med det original batteriet som fulgte med og hva som kommer til å skje når jeg setter i et orion 4500 mah 3s lipo tørr jeg ikke å tenke på, hehe :P
Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction. Smått&Rått Harstad
i dag kom det ei pakke ifra R2 med dekk og felger
er jaggu grisebillig da man ikke betaler mer enn 150 inkl. frakt for 8 dekk og 8 felger, R2 skriver også ned verdien på pakka
[ATTACH=CONFIG]49090[/ATTACH]
i dag kom det ei pakke ifra R2 med dekk og felger
er jaggu grisebillig da man ikke betaler mer enn 150 inkl. frakt for 8 dekk og 8 felger, R2 skriver også ned verdien på pakka
bedre å kjøre med driftedekk uten mønster:P testa min bil med ny motor og sånne dekk. fy flate det gikk. og skummelt i gata:P så jeg bytta tilbake!=)
Comment