Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTL RC-Klubb inviterer til NM i el. touring 2-4. mars 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by >Jonas< View Post
    Jeg har ingen kontroll på videoene, men jeg kan høre med de som har laget dem.
    Har mye "råmateriale" liggende, men Tor Martin er i Praha så får ikke gjort noe med det før neste uke.
    Kai H. Stensrud - 62

Comment

• Hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger. Frister mer med en gjentakelse da. Resultater finnes nå her. Vi jobber med å få de ut på MyRCM også.

Originally posted by tan20 View Post
      Konstruktivt altså: noen steder på banen kunne kjøring på kopp føre til at man havnet utpå langsiden.... der kan man neste gang bruke plank e.l. som preventive.

tan
      Originally posted by Redback View Post
      Dette er konstruktiv tilbakemelding til alle som arrangerer løp, det bør søkes å ha minst mulig kopper der bilene kan treffe de i fartsretningen - eller der en avkjøring kan lede bilen(e) inn i motgående fil. Gjerne lekt eller annet som bilen(e) holdes inne i banen med.

Personlig syns jeg layouten var helt topp, masse flyt og bra fart om man turte. Sikkert de som mener annet, men sett under ett - fantastisk arrangement. Fint om noen har bilder å legge ut, så mange med kamera i helgen.
      Vi hadde 2x4" som var tenkt til å legge langs langsida, men så var det noen som ikke ville ha det, og da ble det ikke noe av. Vi får se hva vi gjør til neste gang. Treffer man en kopp og hopper og spretter bortover så kommer man nok fort over en 2x4", og havner man på hjula så kommer man seg jo ikke tilbake på banen der man kjørte ut. Legger vi flere skinner i utgangen av svingene kan det jo hjelpe på noe. Om det er noen som har noen gode løsningsforslag så hyl ut.

Jeg har fått noen bilder som jeg driver og laster opp. De finner man her. Oskar Rodriguez har skrevet en fin løpsrapport som kan leses her.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Jeg må bare hive meg med og si at sjelden har jeg vært med på noe bedre, ihvertfall i Norge.
        Helt rått hva dere fikk til.

Kjempestemning med butikkstands på plass, overnatting vegg i vegg med banen etc.

Dere er helt klart en kandidat til årets arrangør spør du meg.

At jeg og med rosa bil har blitt for gammel til å hamle opp med ung gutta i mod er mitt problem....

Gleder meg om tre uker.

Helge
        Helge Johannessen
        1975 modell
        Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

Comment

• Takk for det, unge mann

Ang bilen, så tror jeg rett og slett at det kommer av at du blir litt for preget av den rosa bilen ----> feminin kjørestil
          Capt. Slow
          Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
          Team GoSlow

Comment

• Gratulerer med et så vellykket arrangement , det gleder meg at dere fikk det til så bra, håper dette gir en pådriver til å få det til videre også, og at dette er en inspirasjon til andre klubber, onroad trenger dette.
            så på vegne av Norges motorsportforbund, Grattis , det blir flere løp

Ps husk å sende inn resultater til forbundet så resultat og rankingansvarlig Vegard får oppdatert rankingen og resultatene
            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
            -Leder www.I
            HRC.no
            ]

Comment

• Hvor mange startende førere var det denne helgen tro?
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

• 24 totalt i m-chassis std/BL på Lørdag og 21 på Søndag.
                22 i modified
                27 i 1/12 track
                Rundt litt over 70.stk som stilte til start =)
                John Henning Østbye
                Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

Comment

• Originally posted by thaking View Post
                  Gratulerer med et så vellykket arrangement , det gleder meg at dere fikk det til så bra, håper dette gir en pådriver til å få det til videre også, og at dette er en inspirasjon til andre klubber, onroad trenger dette.
                  så på vegne av Norges motorsportforbund, Grattis , det blir flere løp

Ps husk å sende inn resultater til forbundet så resultat og rankingansvarlig Vegard får oppdatert rankingen og resultatene
                  Takk for det! Vi er så heldige å ha mange som stiller opp. Vi var vel rundt 30 funksjonærer (med Borg-gutta), her avbildet uten kioskdamene.

Click image for larger version

Name:	Crew.jpg
Views:	1
Size:	39.8 KB
ID:	776723

Butikkene RC-Land, Antrade, Ansmann og RCpro, skal også ha en stor takk. Spesielt sistnevnte som stappet bil full og kjørte over 1200km fra Sortland til Gjøvik for å være med på moroa. Imponerende.

Resultatene er allerede sendt Vegard. Er det noen andre (i forbundet) som skal ha?
                  Last edited by >Jonas<; 7 March 2012, 08:09.
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

• Så lenge Vegard har fått de så er det greitt, det er ingen andre som trenger de da, han distribuerer det videre og får det ut på forbundsidene
                    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                    -Leder www.I
                    HRC.no
                    ]

Comment

• Kjempearrangement! også så mange nyskjerrige som var innom og kikket! Tror nok ALLE klubber har noe å lære fra denne helgen! Stå på videre! Har allerede satt av NC-helga

Comment

• er det noen som har resultat i fra kvala i mod i NM ?? finner det ikke noe sted jeg
                        Roger Berntsen 1969 Mod
                        Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                        Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

Comment

• Hei Roger. Hør med Dag Christian om han har resultatene.

Ellers så håper jeg noen flere melder seg på til Norgescupavslutninga snart. Er ikke mange dager igjen til påmeldinga går ut, og langt fra halvparten av de som var med i NM-helga har meldt seg på.

Comment

• Click image for larger version

Name:	Kval Rankinglist  Mod Nm 2012.jpg
Views:	1
Size:	90.6 KB
ID:	776847

Er har du kval i mod

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                            Welcome to our newest member, Mortenporten.
                            Working...
                            X