For en som er relativt ny i gamet, hva vil blinky-mode og non-timing regulator si?
Hvis regulator har timing/boost program må denne være slått av og indikere dette med et blinkende lys. Og har mann Stock reg trenger du ikke tenke på dette. Dette får du gjerne hjelp til å sette opp hvis du besøker banen.
Jepp, men mtp. hva som er sagt tidligere syntes jeg det er veldig rart. Det ser egentlig ut som en skrivefeil da det var det samme som stod med SuperStock Men fint å få det bekreftet!
Man kan om man vil, bruke skumhjul - hvilket innebærer at vi kan få biler med skumhjul i samme kval/finaler som gummihjul om jeg skjønner dette rett. litt avhengig av hva den enkelte pilot har med seg av utstyr.. Det vil jo gi noe forskjellig karakter på bilene, og skum vil jo lett legge gummi bak seg om det settes opp rett. Hvorfor ikke bare ha tillatt kun gummi så ble det mest mulig likt for alle?
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Man kan om man vil, bruke skumhjul - hvilket innebærer at vi kan få biler med skumhjul i samme kval/finaler som gummihjul om jeg skjønner dette rett. litt avhengig av hva den enkelte pilot har med seg av utstyr.. Det vil jo gi noe forskjellig karakter på bilene, og skum vil jo lett legge gummi bak seg om det settes opp rett. Hvorfor ikke bare ha tillatt kun gummi så ble det mest mulig likt for alle?
Min mening er at om man skal bruke Stock klassen som rekruttklasse til Modified må man ha så mye likt som mulig som modified. Om jeg setter skumdekk på min gummibil nå fungerer det generelt sett rævva! Og vice versa. Og med informasjonen som har vært tidligere fra Trygve Bull Freng har jo han spesifisert at det er samme som mod, men med 13.5T motor og blinkymode ESC.
Årsaken til at jeg spør er fordi jeg har kjøpt inn så jeg kan stille med gummidekk, da det er informasjonen som har kommet, men jeg vet jo at det er ekstreme forskjeller på rundetider når det gjelder gummi vs. skum. Altså må jeg isåfall stille med skum om jeg ønsker å stille best mulig!
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Puh her også! Jeg har også shoppa inn gummihjul
Enig i at denne klassen børe være så lik modified som mulig, bortsett fra farten.
Klassen vil da både fungere som rekrutering og opplæring i rutiner og regler for løp.
LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)
Hvor mange amp bør en regulator ligge på for en 13.5T uten timing?
Siden det ikke blir mulig å booste som kompensasjon for manglende turn på motor, må det tas via utveksling. Jeg kjører LRP sin Stock Spec V2 ESC, og er fornøyd med den - (kombinert med LRP sin 13,5T) Hvor mange AMP den gir aner jeg ikke, men vil tro det er fler motorkomboer der ute som sikkert gir mer enn nok futt til å henge med.
Håper det blir mange som benytter sjangsen til å henge seg på denne klassen, det er plass til mange fler i miljøet, og jo fler som kjører - jo morsommere er det.
We are committed to revolutionizing the market with cutting-edge innovations in radio control products and toys.
Har prøvd den selv her hjemme i SørCupen i kombinasjon med 13.5T LRP StockSpec motor. Full fysisk timing på motoren og utveksling på 4.2 så ble det greit med fart på det. Og ikke blir det varmt heller.
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Comment