ORCA, Trinity/Fantom og Thunder Power.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny El. Touringklasse/Stock
Collapse
X
-
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
-
Originally posted by klevjer View PostTakker. Hvem forhandler disse merkene?
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Det er enkelt det, man holder bare bilen i hånda og setter på radio og reg. Så gir jeg full gass, og hvis da rotor sprenger....... ja da er det ikke blinky. hehehe Hører det lett ved testing av turtall.
Men det er vel alltid noen som vil drite seg ut. LOL
Comment
-
.... legge inn boost i blinky ... ?? He he Johnny boy
Dette kan jo ikke jeg noe om, men hvis det er seriøst har du ihvertfall "timet" regulatoren, som ikke er lov. Enhver arrangør av løp tar ut bilen for inngående sjekk i teknisk dersom mistanke om ulovlig timing f.eks., blinky eller ikke.
Synd at det er så mye fokus på dette, klassen skal være uten det konkurransejaget som i NC-klassene. Men ser at det ting sklir ut (og klassen dør ut ....).
Vet jeg var negativ nå ...
Comment
-
Men Trygve..... hvordan skal de få sjekket om det faktisk er fabrikksoppsett orginalt i blinkymode? og ikke en skjult program som blinker som i blinkymode??????
Har noen som sitter i teknisk den kunskapen eller skal det kun gå på mistanke hvis noen går fortere enn andre????????
Når de i A finalen i ETS med motor med lukket timing på 10 grader og Reg man "ikke" skal få gjort noe særlig med.... kjører på tider som ville hevde seg i D finale i mod..... er det noe rart....
Men vi får ha troen på at ingen vil yte det lille ekstra for å vinne.... når ting er "seriøst" på banen....
OT.... Hvis noen er intr har jeg en Nosram Pearl V2 (ikke TC eller Stock Spec) men kun med BlinkyMode med Boooooost!!! selges billig siden det "ikke" går ann å "jukse"
Comment
-
Har du prøvd blinky og 13,5? Når har jeg ikke målt hastigheter, men det er fult mulig å få det til å gå bra nedover langstrekket uten å tukle med regulatoren.
Vist man må jukse for å vinne, har man tapt før man begynteTeam Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Comment
-
Hvorfor skal man jukse? Det er en klasse for nybegynnere og folk som ikke har tatt steget opp til modified.
Om man må jukse for å delta så har man ikke noe i denne klassen å gjøre, ikke i noen konkurranse generelt!
Originally posted by TOP-Driver View PostMen Trygve..... hvordan skal de få sjekket om det faktisk er fabrikksoppsett orginalt i blinkymode? og ikke en skjult program som blinker som i blinkymode??????
Har noen som sitter i teknisk den kunskapen eller skal det kun gå på mistanke hvis noen går fortere enn andre????????
Når de i A finalen i ETS med motor med lukket timing på 10 grader og Reg man "ikke" skal få gjort noe særlig med.... kjører på tider som ville hevde seg i D finale i mod..... er det noe rart....
Men vi får ha troen på at ingen vil yte det lille ekstra for å vinne.... når ting er "seriøst" på banen....
OT.... Hvis noen er intr har jeg en Nosram Pearl V2 (ikke TC eller Stock Spec) men kun med BlinkyMode med Boooooost!!! selges billig siden det "ikke" går ann å "jukse"
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Velkommen til Racing i alle former og klasser..... når det skjer i Mchassi.... hva tror du noen gjør som ikke er så seriøse som kjører modified og kompisen kjører i fra deg???
Dette var det som skjedde i SS når noen andre ble ordentlig parkert av andre.... uansett var dette bare ett spm om noen har tenkt det? for det kommer til å skje før eller siden..... og ikke tro det er for naivt....
Comment
-
Originally posted by TOP-Driver View PostVelkommen til Racing i alle former og klasser..... når det skjer i Mchassi.... hva tror du noen gjør som ikke er så seriøse som kjører modified og kompisen kjører i fra deg???
Dette var det som skjedde i SS når noen andre ble ordentlig parkert av andre.... uansett var dette bare ett spm om noen har tenkt det? for det kommer til å skje før eller siden..... og ikke tro det er for naivt....
Comment
-
Ja ja, snart kan vi notère oss ny verdensrekord i å ødelegge en klasse før vi er igang her på østlandet. Er jo ikke annet en problemstillinger og negative sider som fokuseres på. Men legger merke til gjengangere har på forumet som elsker dette !!
Fantastisk dette her, spesielt mtp all hylingen rundt SS/skumhjul/boostregulatorer de siste årene fra dere som nå også her har deres egne motforestillinger på denne nye klassen. Nå har dere jo for f... fått det som "ALLE" ville ha istedet: Klar motorkraftskille fra MOD og G U M M I H J U L !!!! OG med det en EKTE inngangsklasse til MOD !
Håper jeg tar feil, hvis ikke, få ut finger'n å send nye forslag til årets MSK.
Hilsen M A O
Comment
-
Seriøst Trygve..... les hva jeg skriver..... Jeg spør om noen har tenkt tanken på hva og hvordan man skal EVT løse ett problem med en klasse????
Det er ingen som vil ødelegge noen klasse, bare for at noen er sure for at klassen de har herjet i døde ut, for at ingen kjørte den... ja ja da får noen stikke fingeren i jorda og følge med.
Når man klarer å jukse i en klasse med enhets motor og regulator tror du da at ingen vil "prøve" seg å gjøre det i i Norge?
Kan jo komme med navn på folk som har tatt steget over den moralskelinjen i Norge i SS for den del...... når vi først skal komme med surheter her......
Håper på at han som kjøpte regulatoren ikke bruker den i "løp" men det tok bare 13 min før den var solgt!!!!!!!
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment