Ole er ikke noe vits og kjøpe 733 når 747 kommer snart ville vel, heller satset på en shepherd ;o) på Rcland.no reklamere litt jeg også... En ting til Ole sånn som du kjører mod skulle vel du også egentlig kjørt 13,5 turn ;o) ( håper du ikke blir for sur for den komentaren hehe)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny El. Touringklasse/Stock
Collapse
X
-
Må bare kaste meg på her:
Ut ifra det tildels voldsomme engagementet til en del aktører i tråden her, kan det vel slås fast at den nye Touring Stock-klassen kan bli bra ! Håper virkelig dere tar med engagementet ut i klubbene/på banene deres og sørger for rekruttering. MEN husk også at klassen på en måte skal verve førere som kanskje ikke med en gang tenker på det hotteste/mest tekniske som finnes, klassen er IKKE en MOD-klasse light. For ikke-innvidde i RC-miljøet kan en del av det dere skriver her tolkes som at klassen blir en ny super-racing-klasse, det blir det vel neppe, og bra er det - for rekrutteringens skyld
MAO
Comment
-
Støtter Trygve i dette. Når jeg rekruterer ( forsøker ) folk til å ta turen fra Trondheim til løp sørafor, er samtlige tilbakemeldinger at "er ikke god nok, det går for fort, klarer ikke å henge med, er bare i veien" osv... Skal vi klare å rekruttere fler inn i sporten må vi fjerne frykten for å være for dårlig til å delta. SS har enkle regler, gummihjul, blinky mode og 13,5T. Null utstyrshysteri, og enkelt å kjøre.
Hva den enkelte velger av ESC, Motor, bil, radio osv må vi som har vært med noen år heller hjelpe til med å forenkle - ikke skremme vannet av de som vurderer å bli med. Vi må støtte opp, hjelpe til, gi tips og være positive - så får folk heller over tid gjøre egne erfaringer og ta valg basert på det.
Pri en må være å bli fler inn i R/C bilsporten, ellers er det bare gamle tullinger som meg og Engern (og Trygve) igjen til slutt....
Dere fortjener bedre enn det.No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no
Comment
-
Originally posted by tan20 View PostKanskje det hadde vært en ide å gjøre som i modellfly, går man ned en klasse blir man påført en K-faktor på 0.8..... dvs totale poeng blir ganget med 0.8 for å skape handicap på etablerte førere...?
tanTeam Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win
Comment
-
Originally posted by Stusdal View PostHørtes komplisert ut. Bør være slik i racing at er man først i mål så har man vunnet.Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Comment
-
Da kan du jo kjøre et par heat med mig Espen. Sådan som jeg kjøre ville du jo klare at komme over stregen først.
Originally posted by EspenF View PostMå si meg enig med en sørlending der der, selv om jeg aldri har hatt gleden av å oppleve det selv heheOle Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway
Comment
-
Slå deg ja Ole ;o) men kan jo hende andre kommer over før meg heheEspen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Comment
-
Hvor finner man ut av hvem motorer som er ok å kjøre med? Er de Nazi på slikt på løp?
Og er det kun de med låst timing som ok? LRP har jo egne stock motorer.
Selv så tenkte jeg å ta denne: http://www.racing-cars.com/pp/Manufa...g/GM97413.htmlᕦ(ò_óˇ)ᕤ
Comment
-
Timing på motor er lov, men ikke esc. ESC må blinke eller være en stock esc
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Originally posted by klevjer View PostEtt par spørsmål ang batterivalg. Er det noen begrensning i antall celler på lipo batteri brukt i den nye klassen? Og må batterier brukt i konkurranser i denne klassen være Roar eller Efra godkjente?
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment