Kulediff på plass Mirakeldemperen min sentrerer seg ikke, skal det vere sånn? Det er kyosho versjonen, er det andre merker som er bedre, evnt hvilke?
Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.
Kretskortet på min AWD er gåent.
det koster 900 spenn for nytt på kyosho.
Jeg synes dette er syyykt overdrevet mye, og leter etter andre løsninger.
Er det noen som har en løsning?
Hva er det som er gåent?
Hvis det er fetene er det mulig å bytte disse.
Hvis det er potmeter eller servomotor kan disse byttes.
Hvis du likevel trenger ny elektronikk ville jeg byttet til 2.4Ghz elektronikk da denne er vesentlig bedre, både raskere, mer presis, mer justeringer og fri for forstyrrelser.
Hva er det som er gåent?
Hvis det er fetene er det mulig å bytte disse.
Hvis det er potmeter eller servomotor kan disse byttes.
Hvis du likevel trenger ny elektronikk ville jeg byttet til 2.4Ghz elektronikk da denne er vesentlig bedre, både raskere, mer presis, mer justeringer og fri for forstyrrelser.
Vet ikke hva det var, ble sent inn til "gratis service" fikk jeg høre på kyosho.
Når de fikk den tilbake (etter 4 uker . . . ) Sendte de ikke med kortet engang, og jeg fikk regning på 155,- kr...
Vet ikke hva det var, ble sent inn til "gratis service" fikk jeg høre på kyosho.
Når de fikk den tilbake (etter 4 uker . . . ) Sendte de ikke med kortet engang, og jeg fikk regning på 155,- kr...
Fikk du ikke tilbake den defekte elektronikken.???
Hva var tilbakemeldingen, hva var galt?
Jippi, da har jeg awd med driftedekk Noen upgrades jeg bør ha? Blågrå chassiet?
Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.
skal kjope AWD og Skyline gt-r 34 eller 32 paa onsdag og skal lakkere den selv.
planen er aa lakkere panser, vinge og speil svart og resten litt mork blaa farge.
kanskje noen striper eller noe saant paa sidene vil bruke bare svart og blaat, men vet ikke om begge fargene skal vaere i mtallic, bare en av dem, begge eller ingen
lurer litt paa hva dere synest. tror dere d vil bli bra?
Comment