Har forespurt på tinyrc ang pris på kun rails fra Big L settene, og fikk i dag svar fra Meredith om at de snart kan levere disse løst. Hun venter på priser og info om pakkestørrelse osv fra RCP og kommer tilbake med priser så snart de har dette på plass.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Banebredde for Mini-Z?
Collapse
X
-
En annen mulighet om man har tålmodighet til og venter er jo og bestille frakt gjennom JetCarrier (http://www.jetcarrier.com/info/magporto.asp). Da vil en pakke på inntil 70 kg / 70 kubikk komme på kr. 295,- levert Norge inkl fortolling, men eks frakt internt i Norge. Båter går fra USA ca 1. og 15. i hver måned, og anslått tid overseas er 18 dager.
Spørsmålet er jo bare hva diferansen på intern USA frakt + jetcarrier (kr. 295,-) er vs frakt rett over dammen fra tinyrc. Meredith får nok flere spørsmål her ser jeg...Arild,Gjøvik
Comment
-
Har full forståelse for at det ikke er så lett å følge med når Lasse og jeg setter i gangOriginally posted by RuneRG View Post
var det å lese før man poster igjen da :P
Tror heller jeg ville kjøpt fliser løst og lagd banemarkering sjøl...Originally posted by Hulken View PostHar forespurt på tinyrc ang pris på kun rails fra Big L settene, og fikk i dag svar fra Meredith om at de snart kan levere disse løst. Hun venter på priser og info om pakkestørrelse osv fra RCP og kommer tilbake med priser så snart de har dette på plass.mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
Comment
-
ville ikke kjøpt løse vant fra tinyrc hvis du skal bruke jula-matter
For dyrt, for mye jobb og for lite fleksibelt
Men jeg håper du får svar, for jeg trenger 24 stk rette vant til 30x30cm fliser.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Veit ikke jeg. Brukte ett kvarter på å lage denne.
Burde brukt dobbeltsidig teip. Da hadde det sikkert tatt 20min.
Riktignok en enmannsbane, men den gir meg mulighet til lengre langstrekke. Langstrekke på diagonalen og så sikksakk tilbake.
Banen er 240*240 pluss det lille bak stolpen.
mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Hva er underlaget her?Originally posted by zabbe View PostVeit ikke jeg. Brukte ett kvarter på å lage denne.
Burde brukt dobbeltsidig teip. Da hadde det sikkert tatt 20min.
Riktignok en enmannsbane, men den gir meg mulighet til lengre langstrekke. Langstrekke på diagonalen og så sikksakk tilbake.
Banen er 240*240 pluss det lille bak stolpen.
Arild,Gjøvik
Comment
-
Gummimatte. Eller regupol som det heter. Er mest praktisk til permanent bane. Er derfor jeg har lyst til å sjekke ut pusslespillet på jula.mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Noe nytt angående teller??Originally posted by RuneRG View PostJeg ville ventet litt med telleanlegg.
Jeg skal kjøre sammen med gutta som har lånt reserveanlegget mitt ikveld. Mulig jeg får med dette tilbake igjen.
I tillegg så får jeg svar denne uken om noe spennende rundt Lap-Z.
Lap-Z er ikke dødt, og prisene blir antakeligvis levelige
Noe nytt angående bane i vestfold??Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Har du sett denne?
-Röhrl
Comment
-
nei, men de transponderene var STORE, blir altfor mye veltepetter da gitt.
Ja den var billig, men ikke kompatibel med ZRound f.eks.
Akkurat nå er det Robitronic systemet som frister mest, da det ser ut til å ta for lang tid med Lap-Z og Robitronic brukes IR som Lap-Z.Last edited by NoBrainer; 7 November 2011, 11:49.Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Noen som er interessert i kjøring på S.A.R.S Racing Track til helga?
Det kan være åpent fra fredag kveld til søndag kveld hvis noen er interessert.
Gjelder Kyosho Mini-Z....Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Comment
-
Skaffa et par pakker med jula-bane for å teste.
Har ikke kjørt på det enda, men den ruglete siden er nok veldig glatt. Undersiden ser bra ut.
Krysser fingre for at dette funker. Drøy 100-lapp pr kvm er fristende
-Röhrl
Comment
-
Ser ut til å funke bra.
Det er ca 0grader i garasjen nå, og det satt greit med kyo radial 20 bak og pn x15 foran.
Kom riktignok ikke opp i toppfart på 2.4meter
-Röhrl
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment