Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z AWD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    hihi

    Vi er ganske glade i bling så dette så flott ut.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #47
      puh, trodde jeg var unormal


      men enda godt, forde dette er bare oppvarming, mot sommeren går jeg overkill med min awd nr 2 =)
      IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
      Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

      Comment


      • #48
        Sikle sikle.........., dette ser bra ut. Åh........hvor i postens landskap er pakkene mine??? Jeg trenger noen deler før jeg lapper awd'en sammen igjen og klar for action. Må si det er virkelig stor forskjell på leveransetid av deler kjøpt på ebay! Råeste var 5 dagers leveringstid fra hong kong. Mens andre har jeg venta på i 3 uker nå..............
        Tamiya 58059......

        Comment


        • #49
          Alt dette er såklart totalt unødvendig på en driftebil, men flott er det.
          Får håpe delene deres kommer fram snart, men det er jo forsåvidt problemet med å bestille fra utlandet.

          Skal dere ha ny camber på bilene eller?

          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • #50
            Hehe det der er helt værst! Fordelen noen ganger med at det tar lang tid fra østen,er at når det endelig kommer har du glemt at du har bestillt det og pakker opp som en guttunge på julaften! Og blir drit fornøyd
            Tamiya 58059......

            Comment


            • #51
              Originally posted by NoBrainer View Post
              Alt dette er såklart totalt unødvendig på en driftebil, men flott er det.
              halvparten av alt shiny på min awd er unødvendig, ja =P
              resten er en merkbar bedring for parkett drifting.

              har satt sammen awd`en og driver og tester den i disse dager så henger litt etter med bilder men det kommer snart.

              eneste problemene jeg har hatt hittil bortsett fra den ene feilproduserte akselen er att diffen til bakhjulene er fucka etter att jeg exprimenterte med og låse den så trenger en ny standard og for mye slark på hjulakslene så må shimme dem opp.

              samt att jeg må finne dette limet du snakket om i rema 1000 butikken, begge festene på S15 løsnet igjen.......
              IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
              Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

              Comment


              • #52
                Originally posted by NatteFrost View Post
                samt att jeg må finne dette limet du snakket om i rema 1000 butikken, begge festene på S15 løsnet igjen.......
                Svart / hvit / rød liten tube.
                "Scotch Super Stærk !" fra 3M

                Den har faktisk fungert veldig bra for festene.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #53




                  Neimen klarte å laste opp bilde til slutt jo
                  Endelig 4 pakker i posten i dag, dette blir en lang natt................................
                  Tamiya 58059......

                  Comment


                  • #54


                    neon under bilen og strobelys i fronten og du har en flashy bimmer =P


                    selv begynner jeg og bli små frustret. finner ikke ut av hvorfor bilen spinner ut i kun høyre svinger samt att høyre svingen har dobelt så stor svingradius som venstre...

                    har byttet tilbake til stock aklser foran og bak og ny ny stock diff bak. enete jeg har igjenn er og bytte diff foran. hvis det ikke hjelper aner jeg ikke hva som er galt.
                    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                    Comment


                    • #55
                      Hadde samme problem, bytta differ og alt ble som nytt.
                      Frustrert til tusen selv nå, SAS kitet var noe drit å sette sammen, manglet ei skive pluss at jeg måtte kjøre en custom ordning med dremelen for å få plass til diffen. Og ja det blir lys i bimmern men kun "normalt"
                      Tamiya 58059......

                      Comment


                      • #56
                        vel, hvis du merker en forbedring med SAS så er vel det egentlig verdt all irritasjonen =)

                        har forøvrig en lite mistanke om att jeg kan ha fucka styre servoen da jeg måtte ha ut senter akselen for 4 dager siden, forde bilen oppførte seg perfekt før det.
                        IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                        Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                        Comment


                        • #57
                          Sjekka at ikke noen hjulmuttere sitter bittelite for stramt?
                          Tamiya 58059......

                          Comment


                          • #58
                            mutterne er ikke problemet.

                            har satt i ny diff foran også men det hjalp ikke så må nok inn i servoen og titte.
                            IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                            Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                            Comment


                            • #59
                              Funnet ut om problemet? Det er kjipt når man abolutt ikke finner ut av det. Sleit selv litt i går med at jeg ikke fikk power på bilen, demonterte hovedkort 2 ganger men viste seg å vær dårlig kontakt på en batteripol......
                              Tamiya 58059......

                              Comment


                              • #60
                                Er ikke en slik tulleting med at senderen har justert seg litt da?
                                Du har ikke fått noe gugge et sted det ikke skal være gugge, eller omvendt.

                                Jeg sleit med at jeg hadde festet 3 hjul mens det 4 ikke var festet på min.
                                Ergo hadde den ikke like bra trekk på det ene hjulet som ikke var festet.
                                Dette var når jeg brukte gummihjul på parkett og dekktapen var glemt på det ene hjulet.

                                Kan det være et "defekt" kulelager. Altså et som ikke ruller like bra. Har hatt slike også.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X