forskjellen er festepunktene hovedsakelig på de bakre festene, av og til front feste også.
resultat er att hjulbuene ikke matcher hjulene, eller att karroseriet sitter 1-2cm over hjulene.
mr03 er det eneste chassiet hvor karrosseri type ikke betyr noe da alt passer.
Man bruker jo de fleste populære karosseriene fra MR-02 & MR-03 på AWD'en. Enzo, NSX, 599, Lexus, Murcielago osv. Til og med HSV'en går på med litt innvending sliping ved frontruta.
Karosserifestene har samme plassering på AWD, MR-01, 02 og 03. Problemet med enkelte er at AWD chassiset er litt høyere enn MR-0X og da kan karosseriet ta i toppen på chassiset.
Når AWD'en kom var den jo med AM kort, og da utstyrt med krystall som satt på toppen av chassiset. Dette tok i mange karosserier og man endte da opp med en laydown adapter til krystallet for å bruke f.eks Enzo osv.
Har tenkt litt på rallybane, men har ikke klart å komme til noen konklusjon.
Men...jeg kan bruke min 60cm bane uten blanke fliser, slik at banen kun er 60cm.
Så burde man vel ha noen hindringer rundtomkring.
Hva kan man bruke som sjikaner eller lingnende?
Burde være raskt å lage og lett å stue bort.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Er ikke sikker på om hopp er spesielt nødvendig, men kanskje det er mulig å få til noe enkelt og greit.
Men isopor kan jo kanskje brukes som sjikane og annet hvis man bare får tapet igjen ordentlig. Skal jo leve i huset etterpå også da. Så isoporkuler er jeg ikke spesielt interressert i.
hm får tenke litt til.
Kom gjerne med ideer
Hopp blir det bare 'oljesøl' av, tror jeg. Ser for meg mange velt der.
Hvis man behandler/skjærer av isopor med varmtråd blir det ikke mange kuler etterpå. Eventuelt kan man lage det av papp. Ser mye på art attack på disney jeg . Dette er kun til å lage sjikaner med.
Synd at jeg ikke har en awd, kunne fort blitt en drifte konkuranse også.
Det var to ting som var litt kult med denne.
1) Breie bakdekk
2) Kan velge mellom å ha hovedlysene oppe eller nede.
Den ser kjempeflott ut denne 90mm'rn.
Men den var skikkelig tung. Veier jo 36g.
Skulle gjerne hatt lyskitt til den da, men det er ikke karosseriet beregnet for, så da må jeg lage selv hvis jeg skal ha
Comment