Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z AWD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Gummitarzan View Post
    Er MA-010 2,4ghz. DWS/SAS sier meg svært lite, er helt fersk med Mini-Z...
    Click image for larger version

Name:	180955d1163124605-mini-z-question-sas3.jpg
Views:	2
Size:	69.9 KB
ID:	778249
    er bakenden din slik har du SAS.

    mer eller mindre alle awd karrosserier er høye og korte(90-94mm lengde) så atm er det nok R8 som er det beste alternativet for racing.
    camber justering på awd er ikke noe problem, men neppe så presist som det er på 2wd.
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • Kyosho Mini-Z AWD

      Originally posted by NatteFrost View Post
      [ATTACH=CONFIG]58174[/ATTACH]
      er bakenden din slik har du SAS.

      mer eller mindre alle awd karrosserier er høye og korte(90-94mm lengde) så atm er det nok R8 som er det beste alternativet for racing.
      camber justering på awd er ikke noe problem, men neppe så presist som det er på 2wd.
      Okei, har kikka på SAS såvidt. Tips til hva som burde oppgraderes på MA-010? Bruker dere AWD kun til drift? Er det MR-03 som er greia når det skal kjøres løp?


      Sent from my iPad using Tapatalk HD

      Comment


      • Originally posted by Gummitarzan View Post
        Okei, har kikka på SAS såvidt. Tips til hva som burde oppgraderes på MA-010? Bruker dere AWD kun til drift? Er det MR-03 som er greia når det skal kjøres løp?


        Sent from my iPad using Tapatalk HD
        mer eller mindre ja til begge spørsmål.

        så hvis du vil kjøre fort på bane har du skaffet deg feil bil =P
        IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
        Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

        Comment


        • Ikke feil bil. Du må bare ha en til
          Ta en tur opp til Rune og prøv banen hans. Skal ikke se bort fra at alt blir mye klarere da.
          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
          -
          Röhrl

          Comment


          • Kyosho Mini-Z AWD

            Ikke feil bil nei, men må nok ha en til etterhvert ja!😜 Er ganske så gøy å ligge breit på parketten og plage kjærring og katter mens guttungen ler!😄

            Hvor er det billigst å kjøpe en mr-03 hvis jeg skal ha nytt?
            Får vel tråle igjennom forum og finn.no etter noen som selger brukt😊 Ikke at jeg har sett noen til salgs enda men..folk vil vel ikke kvitte seg med de!😊


            Sent from my iPad using Tapatalk HD

            Comment


            • Brukt er ofte overprisa eller ihjelskrudd eller begge deler.
              du har vel sender til awd'n, så da er det bare bil du trenger. Vet ikke hvilken butikk som har m03 i hortenomerådet. Du sparer hvertfall ikke mange hundrelappene på å hente fra utlandet. Med mindre du er heldig og slipper moms.
              hvis du vil ha noe som funker uten aaaaalt for mange oppgraderinger så bør du velge en brei bil med wb98mm. Hvis du uansett vil shoppe stash, så er det ikke så nøye hvilken du velger
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • Kyosho Mini-Z AWD

                Okei! Takker for info!😄
                Hva har vi av norske nettbutikker som selger denne da?
                Veit ikke om noen butikker i området som selger.


                Sent from my iPad using Tapatalk HD

                Comment


                • Er dessverre ingen butikker i området som selger. Nærmeste for deg er Kyoshobutikken på Rygge storsenter.

                  Ellers så er det i oslo og diverse nettbutikker. Elefun, miniracing etc.

                  Ta en tur til våle så kan vi se litt på alternativene
                  Mini-ZNorway.com
                  Speedy PigZ Raceway

                  Comment


                  • har ennå tilgode og se 03 i kyoshobutikken i oslo, der er det bare am 02 og awd.
                    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                    Comment


                    • Mekonomen på kongsberg har m03. Tror mekonomen på hønefoss har også, men er ikke sikker. Er en stund siden jeg var innom der.
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • åhh... men kan han ikke teste og se om han får til en racingdyktig AWD da?
                        Hadde vært dritkult.

                        Man trenger jo ikke AWD karosseri, men gjerne et 98mm wheel base karosseri.
                        Lav og brei, helst da maks offset og 33T motor.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • er ingen awd karrosserier som bruker max offset untatt R8 som iallefall jeg vet om. de ligger på 0 og +1.
                          mosler mt900r skal vissnok også passe awd men hva offset på den blir aner jeg ikke.
                          IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                          Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                          Comment


                          • Hvis du kan endre wb til 98mm, så er det jo masse racingkarosserier som burde passe.
                            Mosler'n er bittelittegranne breiere enn Råtta.

                            (Gummitarzan: Har ett sett med felger til R8, som jeg ikke har bruk for. Sender de med Rune på Lørdag, så kan du få dem for å teste)
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

                            Comment


                            • Det er masse karosserier som passe awd.
                              LM passer ikke da, for da blir ikke front og rompe lav nok.
                              Men de fleste 98 mm passer nok rett på. Så spørs det bare hvem du får lave nok.
                              Fordelen med awd er jo at den har vanlige dempere og ikke tri-demper eller mirakeldemper som tar i Karosseriet.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • Kyosho Mini-Z AWD

                                Skjønner at jeg må spørre Rune om å ta meg en tur en dag😊

                                Takker for det zabbe!😄

                                Er vel denne jeg har forresten: http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=105200

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X