Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schumacher/Nanda Swift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • .... Hva var deg jeg fortalte deg om motoren?
    Var det ikke "litt vrien"?
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • Den tok ikke til seg fuel nok fuel..
      Om den ikke går helt full peis så gjør ikke det noe- jeg kommer aldri til å tørre :P

      (Går fint med gokart i 170, for da kjenner jeg asfaltgrepet i ræva:P)

      Og jeg har aldri hørt på andre hvis jeg har fått lyst på noe xD Da er det bare løp å kjøp :P
      Last edited by gocart; 26 March 2009, 20:01.
      BF 23 år
      HPI Sprint 2 Drift
      Forester S Turbo

      Comment


      • enveislager?

        Hei,

        Var ute i dag og småkjørte.
        Etter en stund så stoppet jeg bilen.
        Da jeg skulle starte den igjen, dro jeg i startsnora- men det var som å dra i "luft...". Snora er ikke gåen.
        Har tatt av snorstarteren, og det går an å ta ut en bolt som er rund og glatt.

        Vel, jeg kan ikke skryte på meg at jeg har veldig peiling på dette- så jeg må bare spørre om noen har hatt den samme utfordringen og evt hva jeg trenger for å få dradd igang swiften igjen?

        Takker for svar.
        Nanda Swift II

        Comment


        • Ta en titt på sprengskissen og sammenlign med det som er foran deg, så ser du fort om noe ikke stemmer.
          BF 23 år
          HPI Sprint 2 Drift
          Forester S Turbo

          Comment


          • Originally posted by gocart View Post
            Ta en titt på sprengskissen og sammenlign med det som er foran deg, så ser du fort om noe ikke stemmer.
            Det har jeg gjort, men finner ikke den delen som går inn i motoren som snorstareren skal dra rundt...
            Nanda Swift II

            Comment


            • For de som er interesert så har jeg en Swift 2 med option deler til en meget billig penge. Dempere, chassis plate og demper tårn bak. Send en PM.
              Christian Martinsen
              Team Minicar Racing 2012
              Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO

              Comment


              • Jeg har satt på bakplate for rotostart på motoren min nå =) Funker utmerket med batteridrill og en umbrako jeg har kappa

                Skjønner derimot ikke hva casevac mener med at motoren er vrien? Jeg har nada problemer med å få den til å gå, eller å holde tempen på et akseptabelt nivå.
                BF 23 år
                HPI Sprint 2 Drift
                Forester S Turbo

                Comment


                • Originally posted by gocart View Post
                  Jeg har satt på bakplate for rotostart på motoren min nå =) Funker utmerket med batteridrill og en umbrako jeg har kappa

                  Skjønner derimot ikke hva casevac mener med at motoren er vrien? Jeg har nada problemer med å få den til å gå, eller å holde tempen på et akseptabelt nivå.
                  Vent til du prøver en annen motor
                  Bra at du er fornøyd!
                  MBX-6
                  Slash 4x4 rtr
                  - Midtskogen Raceway-

                  Comment


                  • Nå var det jeg hadde før en kyosho inferno tr-15, så alt er vel enklere enn den...
                    BF 23 år
                    HPI Sprint 2 Drift
                    Forester S Turbo

                    Comment


                    • Det er en skam at Kyosho lager/bruker så dårlige motorer, f. eks. den som er i TR-15
                      Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                      Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                      Comment


                      • Vakke bare motoren som var dårlig
                        BF 23 år
                        HPI Sprint 2 Drift
                        Forester S Turbo

                        Comment


                        • luft filter?

                          Hvordan er det med bytte/vedlikehold av luftfilter på sw2? jeg har skrudd av skruen i toppen på filteret men får ikke av noenting? Virker som alt er "limt" sammen?
                          tips?
                          Ivan Pettersen,81MOD. LMBK, FW05R RB V12. Futuba 3PK. <<<----- SOLGT.
                          NY bil: Swift 2.

                          Comment


                          • Originally posted by killaz View Post
                            Hvordan er det med bytte/vedlikehold av luftfilter på sw2? jeg har skrudd av skruen i toppen på filteret men får ikke av noenting? Virker som alt er "limt" sammen?
                            tips?
                            Hei,

                            Ytre filter får du tatt av og vasket/kjøpt nytt.
                            Det indre er limt fast og kan vaskes.
                            Anbefaler at du kjøper "hele pakken" nytt når det går så langt.
                            Koster ikke mange kronene totalt. (tror jeg betalte rundt 50-60 kroner for nytt)
                            Nanda Swift II

                            Comment


                            • vask

                              skrur dere ut servoboksen etc for vask? Jeg ser noen mener varmtvann + trykkluft er best, mens noen mener wd40 / 5/56 er best?
                              Ivan Pettersen,81MOD. LMBK, FW05R RB V12. Futuba 3PK. <<<----- SOLGT.
                              NY bil: Swift 2.

                              Comment


                              • Jeg kjøpte nytt filter til bilen =) Det gamle sammelimte ligger i søpla :P
                                BF 23 år
                                HPI Sprint 2 Drift
                                Forester S Turbo

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X