Var ute i dag og småkjørte.
Etter en stund så stoppet jeg bilen.
Da jeg skulle starte den igjen, dro jeg i startsnora- men det var som å dra i "luft...". Snora er ikke gåen.
Har tatt av snorstarteren, og det går an å ta ut en bolt som er rund og glatt.
Vel, jeg kan ikke skryte på meg at jeg har veldig peiling på dette- så jeg må bare spørre om noen har hatt den samme utfordringen og evt hva jeg trenger for å få dradd igang swiften igjen?
Jeg har satt på bakplate for rotostart på motoren min nå =) Funker utmerket med batteridrill og en umbrako jeg har kappa
Skjønner derimot ikke hva casevac mener med at motoren er vrien? Jeg har nada problemer med å få den til å gå, eller å holde tempen på et akseptabelt nivå.
Jeg har satt på bakplate for rotostart på motoren min nå =) Funker utmerket med batteridrill og en umbrako jeg har kappa
Skjønner derimot ikke hva casevac mener med at motoren er vrien? Jeg har nada problemer med å få den til å gå, eller å holde tempen på et akseptabelt nivå.
Vent til du prøver en annen motor
Bra at du er fornøyd!
Det er en skam at Kyosho lager/bruker så dårlige motorer, f. eks. den som er i TR-15
Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.
Hvordan er det med bytte/vedlikehold av luftfilter på sw2? jeg har skrudd av skruen i toppen på filteret men får ikke av noenting? Virker som alt er "limt" sammen?
tips?
Ivan Pettersen,81MOD. LMBK, FW05R RB V12. Futuba 3PK. <<<----- SOLGT.
NY bil: Swift 2.
Hvordan er det med bytte/vedlikehold av luftfilter på sw2? jeg har skrudd av skruen i toppen på filteret men får ikke av noenting? Virker som alt er "limt" sammen?
tips?
Hei,
Ytre filter får du tatt av og vasket/kjøpt nytt.
Det indre er limt fast og kan vaskes.
Anbefaler at du kjøper "hele pakken" nytt når det går så langt.
Koster ikke mange kronene totalt. (tror jeg betalte rundt 50-60 kroner for nytt)
Comment