Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schumacher/Nanda Swift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    hvordan moterer man failsafe på swiften?? hvem er best og bruke?
    Fredrik S. Jensen
    91 mod.
    Swift2-Blue Thunder fuel.

    Comment


    • #62
      I swift'en er det god plass i batteri/mottagerboksen til failsafe. jeg anbefaler q-world sin lille snertne sak til snaue 200kr.
      Følg bruksanvisningen.
      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • #63
        hvor kan jeg kjøpe den??
        Fredrik S. Jensen
        91 mod.
        Swift2-Blue Thunder fuel.

        Comment


        • #64
          www.retech.no og www.modellteam.no har den, sikkert noen andre også.
          ellers så har micromonsters en programmerbar en som sikkert får plass i swift'en, men den har korte ledninger og er litt stor.
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • #65
            heisann

            ser det er mange swift2 karer her...

            bare lurer på en sak:
            noen som har noen tips/erfaringer med bedre motor..

            har lyst på ny motor men veit liksom ikke hvem jeg skal kjøpe.
            folka på smallsize har bare svindyre motorer.
            Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
            Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
            Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

            Comment


            • #66
              Jeg kan trygt anbefale O.S.21VG ((VGx) hvis du vil ha snorstart).
              Den er rimelig og snill, gjennomført O.S. kvalitet. Jeg har hørt mye gfodt om Hyper 21 motorene, de er også rimelige.

              Jeg kjøpte min O.S.21VG hos www.carolinasrc.com og betalte omtrent 1400kr inkludert moms, tollgebyr og frakt, det blir noen kroner mer for modellen med snorstart.

              Hvis du ikke vil kjøpe den i utlandet så har vel www.modellers.com den, til en typisk norsk pris.

              Omtrent alle .21 motorer vil vel passe i bilen, det er solid drivverk.
              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

              Comment


              • #67
                hmm ja...
                sikla litt på :
                O.S. Max .21 V-Spec-T

                men det er jo fortsatt bare en halv hest mere enn org da...
                fyren på hobbyland der jeg kjøpten sa det var 2 hest men han kunne få tak i en med 4,2 hest...
                Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
                Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
                Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

                Comment


                • #68
                  Det der med hester skal du bare drite i, det er fantasitall fra produsent. Hvis en selger skal prakke på deg en 4,2 "hk" motor i en buggy så kan han komme seg på MI eller BI og ikke komme tilbake på 30 år

                  O.S. Vspec er jo ikke verdens billigste motor det heller, jeg anbefalte O.S.21VG siden du sa noe om stive priser, hvis V-spec er rimelig nok for deg har du plenty å velge i. Men ikke let etter "HK", det er i beste fall veiledende.

                  Jeg har personlig god anbefaling med O.S. Nosram (LRP) og god erfaring med RB (selv om den var ekstremt trang).
                  MBX-6
                  Slash 4x4 rtr
                  - Midtskogen Raceway-

                  Comment


                  • #69
                    ok

                    takker for oppklaringen

                    da trur jeg satser v-spec en jeg...

                    den er vel bedre enn den andre...
                    Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
                    Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
                    Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

                    Comment


                    • #70
                      skal du ha V-spec sjekk ut OS Recab hos www.crono.no den er frekk og er nermest uslitelig pga hardcoaten på veiva
                      *Mugen Seiki*OS*Microracing.se*Factory driver Advantage Racing*
                      Sjekk ut www.microracing.se & www.advantageracingproducts.com

                      Comment


                      • #71
                        der var vi på det nye forumet ja....

                        den v-specen på crono.com var rimelig nice
                        Ronnie Hagane 87 mod. Lillestrøm "Anything worth doing is worth over-doing"
                        Losi 8T Picco 28 Futuba S9351x2 Dynamite Pipe = Losi Mini T BL og LiPo
                        Losi Micro T BL og LiPo = Tamya TB02-D BL og LiPo = Spectrum Radioutstyr

                        Comment


                        • #72
                          Fant en helt ny swift pro uten motor men med alle andre deler=D kan jeg bruke den som dele bil til min swift 2??
                          Fredrik S. Jensen
                          91 mod.
                          Swift2-Blue Thunder fuel.

                          Comment


                          • #73
                            Da tar du heller å skrur over motor og radioutstyr / servoer over i den, så har du en swift2-pro, mye bedre!
                            MBX-6
                            Slash 4x4 rtr
                            - Midtskogen Raceway-

                            Comment


                            • #74
                              men det sto ikke noe om det var en swift 2.. var det ikke når den første swiften kom (swift1) så var det noen feil på den så lagde den en som het pro og etter det kom nr. 2?? eller tar jeg helt feil?
                              Fredrik S. Jensen
                              91 mod.
                              Swift2-Blue Thunder fuel.

                              Comment


                              • #75
                                Ja, du tar helt feil
                                Pro er en KIT (byggesett) versjon med flere opgraderte deler, blandt annet bedre dempere, alu. bærearmsfester, kraftigere dempertårn osv. osv.
                                - Jeg mistenker at det er særdeles lenge siden det har eksistert en nanda swift 1 (hvis det har eksistert i det hele tatt).

                                Hiv over det du har på PRO modellen, den gamle bilen din blir delebil, men ryker en demper så ikke bytt med de gamle (lilla), da reparerer du heller pro demperen.
                                MBX-6
                                Slash 4x4 rtr
                                - Midtskogen Raceway-

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X