Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schumacher/Nanda Swift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Denne er jeg så fornøyd med at jeg bare måtte dele den!

    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • #32
      hva er det for noe?

      Comment


      • #33
        Hver gang jeg har hatt bruk for røret til WD40/5-56 boksen så er det borte, ikke nå lenger!
        MBX-6
        Slash 4x4 rtr
        - Midtskogen Raceway-

        Comment


        • #34
          Originally posted by casevac
          Hver gang jeg har hatt bruk for røret til WD40/5-56 boksen så er det borte, ikke nå lenger!
          Åjaa.. Tenkte på det faktisk

          Ikke dum den der.. men en strikk funker like greit

          Comment


          • #35
            Originally posted by Trulsen
            Originally posted by casevac
            Hver gang jeg har hatt bruk for røret til WD40/5-56 boksen så er det borte, ikke nå lenger!
            Åjaa.. Tenkte på det faktisk

            Ikke dum den der.. men en strikk funker like greit
            Nei, for da må man feste røret hver gang, det er akkurat der problemet oppstår.
            MBX-6
            Slash 4x4 rtr
            - Midtskogen Raceway-

            Comment


            • #36
              selger motor til swift, se her:

              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

              Comment


              • #37
                Originally posted by casevac
                selger motor til swift
                Det var da ikke en upris i det hele tatt! Tror ikke du kommer til å slite lenge med å selge den.

                Hva har du kjøpt deg nå da?

                Comment


                • #38
                  Jeg har jo en swift som er delebil med motor og en med orginal, i tillegg har jeg jo O.S 21VG på vei fra statene som skal inn i swift'n. Jeg trenger ikke 2 orginalmotorer i "reserve" for å holde en gående.

                  Grunnen til at den er billig er at det er en billig motor, den koster 80£ i England, ca. 1000-1100 her hjemme, jeg har jo startet den, og den har hatt jero i seg, derfor er den billig til salgs.

                  Ok for kjøper, ok for meg.
                  MBX-6
                  Slash 4x4 rtr
                  - Midtskogen Raceway-

                  Comment


                  • #39
                    Jeg hadde en meget vellykket tur på smallsize i dag.
                    Jeg fikk meg en mach snorstart til 150kr (lett brukt). Samtidig fikk jeg meg 2 fine hitech servoer til 250 kr. pr. stk. passer utmreket som "vinter servo" til styring på buggy'n eller gass-brems på monster'n.

                    Jeg observerte at Nanda Swift-2 klanen har fått to (2) nye medlemmer i dag, velkommen skal dere være (grattulerer med kjøpet!)

                    God Jul, (buggy'n skal tynes før det blir godt nytt år!)!
                    MBX-6
                    Slash 4x4 rtr
                    - Midtskogen Raceway-

                    Comment


                    • #40
                      Kom akkurat inn igjen etter en liten julenissetur ute Har kjørt ca 3 tanker idag.. Det regner lett, blåser og er rett og slett skikkelig møkkavær. Kjørt på en humpete plass med mye hopp og sand og ingenting har gått ennå! Den fikk skikkelig juling må jeg si. Virkelig gøy.. Stopper gjør den heller ikke. Anbefales denne buggy'en.

                      Comment


                      • #41
                        Vær hilset alle rc-nerder som meg!
                        Klokken er 0226 og jeg har omsider knotet på plass min nye motor.

                        Det kan bli litt spennende etter alt knotet mitt med clutchen, hvis det er noen som har en teknikk som gjør at dette blir en lek så lytter jeg gjerne!

                        Jeg har tydeligvis vært litt drøy med locktite på motorfestet så der ble det masse ekstra knot.

                        Jeg har fremdeles en fin orginalmotor til salgs, den har gått opp 100kr da den har fått seg ny snorstart!

                        Melder tilbake om nye motoren når breakin er ferdig!
                        Natta.
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • #42
                          Prøvde og filme mens jeg monterte en clutch, ikke så lett når ting er så små.

                          her er hvertfall filmen http://privat.bluezone.no/k-knem/montere.wmv

                          "Høyre klikk lagre som" 10mb
                          Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                          www.rc-utstyr.no

                          Comment


                          • #43
                            Jeg har ikke sett filmen enda, men takk for engasjementet!
                            Neste gang blir det nok alu sko, de orginale tålte ingenting de til MTA4'n passet bra, men jeg fortsetter med orginale fjærer.

                            Hvordan er prisene egentlig, jeg ga 95kr for skoene til MTA'n, er det dyrt eller billig, hvis de funker bra og er billige så fortsetter jeg å handle deler fra www.miniracing.no mange andre deler til MTA4 som passer på Swift, til og med demperne
                            MBX-6
                            Slash 4x4 rtr
                            - Midtskogen Raceway-

                            Comment


                            • #44
                              95,- for clutch er jo veldig billig, clutch med fjærer til savage tar MM 200,- for.

                              Orginalt satt det alu clutch på en inferno 777 jeg hadde, syntes den ble veldig fort slitt forhold til composit clutchen.
                              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                              www.rc-utstyr.no

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Rino
                                Orginalt satt det alu clutch på en inferno 777 jeg hadde, syntes den ble veldig fort slitt forhold til composit clutchen.
                                Helt enig, når jeg hadde alu clutch på kunne jeg tydelig se hvor mye mer slitt den var når jeg tok opp mellom noen liter.
                                Teflon clutchen ser jeg ikke slitasje på. Liker den måten den biter på også, liksom litt mykere, og slurer litt mer
                                Jørgen | Savage X

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X