Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray Xb 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Pål-André View Post
    De er ikke ferdig lakket


    Snakker vi da at disse passer EC også.?
    OG hvem av dem er best? "holdbare"
    47 år fra Oslo. Modellbiler og fly/helikopter.
    Hilsen Roy Andersen

    Comment


    • #17
      Originally posted by Roy.Arnold View Post
      Snakker vi da at disse passer EC også.?
      OG hvem av dem er best? "holdbare"
      de passer! blitz2 karosseriet holdt 1 runde før fronten datt av......hadde nok uflaks, de virker solide! har klippet ut blitz1 karossen, det som var med det var at når jeg fulgte linjene ved støtdemper tårnet foran ble det stor gløppe mellom tårnet og mot tanken.....mål og sikt litt først! kjørt litt med det, og det har holdt. har klippet bort den lille flippen som stikker ut foran da! ganske stift og tykt karr

      Comment


      • #18
        de nye karossene røyk etter 1 runde... men tror årsak er funnet, bilen er jo som en banan å kjøre....se om det hjelper med tq alu avstivere, mulig derfor clutch lagre ruker hele tiden??

        Comment


        • #19
          radioboks!

          sliter med at lokket til batteriet hopper av,noen andre som har hatt dette problemet?

          Comment


          • #20
            Splinten er like fin eller?
            Knut-Høye Slåtta ano 1977
            1/8 - Xray XB8TQ / OS V-spec / Spektrum DX2.0

            Comment


            • #21
              Originally posted by dozer View Post
              Splinten er like fin eller?
              ikke noe galt med boksen eller lokket

              Comment


              • #22
                Da forstår jeg ikke hvordan problemet oppstår...
                Har du prøvd å demontere/montere topplaten på boksen?
                Mulig den av en eller annen grunn har kommet ut av posisjon slik at presset på batteri-lokket ikke blir riktig?
                Knut-Høye Slåtta ano 1977
                1/8 - Xray XB8TQ / OS V-spec / Spektrum DX2.0

                Comment


                • #23
                  Originally posted by rallykjører steen View Post
                  ikke noe galt med boksen eller lokket
                  Skjer dette hver gang du kjører, eller har det hendt bare et par ganger? Hvis du ser nøye så er det en utsparing, formet som en halvmåne på batterilokket ditt. Denne må alltid passe perfekt inn mot skruen som topplokket på er festet med.
                  Kim Gjerstad Oslo
                  Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                  Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by plumbtek View Post
                    Skjer dette hver gang du kjører, eller har det hendt bare et par ganger? Hvis du ser nøye så er det en utsparing, formet som en halvmåne på batterilokket ditt. Denne må alltid passe perfekt inn mot skruen som topplokket på er festet med
                    tror grunnen er at bilen er alt for myk og ikke er laget for baner med hopp....vi har trøbbel med at carossene ryker etter få runder også! sette på alu avstivere tror jeg!

                    Comment


                    • #25
                      Jeg skjønner ikke helt hvor du skal hen med spørsmålene dine? Men hvem er vi? er det flere som syntes bilen er for myk? Isåfall så kan jeg ganske sikkert si at bilen du har er ment også for hopp, både stooore og små..
                      Kim Gjerstad Oslo
                      Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                      Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by plumbtek View Post
                        Jeg skjønner ikke helt hvor du skal hen med spørsmålene dine? Men hvem er vi? er det flere som syntes bilen er for myk? Isåfall så kan jeg ganske sikkert si at bilen du har er ment også for hopp, både stooore og små..
                        syns bare det er rart den spretter ut, har byttet boksen også! ja, er fler som syns den er litt myk ja,det er også grunnen til at karossene ryker så fort.ved å lage kaross hullene mye romsligere løser det problemet seg

                        Comment


                        • #27
                          Jeg kjenner flere, og kjører selv XB 8, og har aldri hørt de har disse problemene du har. Men får håpe du finner ut av det til slutt.Lykke til.
                          Kim Gjerstad Oslo
                          Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                          Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                          Comment


                          • #28
                            xb8ec til salgs......
                            € O.S SPEED € SAVÖX € MiniCar RC Team € Kyosho mp9 € Team Associated sc10 €

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Xman View Post
                              xb8ec til salgs......
                              da ærru på feil forum.....

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by rallykjører steen View Post
                                tror grunnen er at bilen er alt for myk og ikke er laget for baner med hopp....vi har trøbbel med at carossene ryker etter få runder også! sette på alu avstivere tror jeg!

                                Bilen er jo alt for myk. Det er defor karossene knekker etter en runde. Slik er det for alle de bilene. De er laget slik ifra fabrikk, at du må kjøpe orginal kaross.

                                Batterilokket ditt som også stadig hopper av er også laget slik ifra fabrikk. De må jo tjene litt penger på deler vettu.

                                Og clutchlagrene ryker jo selvsagt fordi bilen er for myk??? Lær deg å skru den sammen riktig heller du.
                                Ikke laget for hopp??????????? Det er vel buggy du har, eller??????

                                Dummeste jeg har hørt.
                                Hvem er "alle vi" som du stadig referer til?
                                Vi har EN i klubben som har x-ray, han har da hatt samme kaross i flere måneder allerede. Men han er jo selvsagt spesiellt heldig da.

                                Godt jeg ikke har X-Ray siden jeg liker å hoppe med buggyen
                                TEAM ELEFUN

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X