Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray Xb 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilen funker utrulig bra.. Var ferdig å skru den sammen 1 time før første trenings heat i danmark.. 2 av demperne skrudde jeg faktisk sammen på fergekaia i strømstad mens vi ventet på gutta som kom fra sandefjord..
    Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
    MustIt RCsenter..

    Comment


    • Fikk så smått testa 808`en i dag, litt uvant etter å ha kjørt Hyper lokomotiv tre sessonger, men ellers bare heeeelt konge..


      Tror jeg var litt uheldig, for jeg klarte å knekke rod enden på øvre feste bak i en liten smell..


      Men nå er den bytta og jeg skal ut å fortsette der jeg slapp
      Team Mustit RC
      - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

      Comment


      • Tror bilen din drømmer om en kariere som lengde/høydehopper....

        Comment


        • Originally posted by rallykjører steen View Post
          Tror bilen din drømmer om en kariere som lengde/høydehopper....
          Det bor en liten Wirkola i oss alle og med 808`en blir det jo lett full uttelling på stilpoengene
          Team Mustit RC
          - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

          Comment


          • Originally posted by Hilux View Post
            Det bor en liten Wirkola i oss alle og med 808`en blir det jo lett full uttelling på stilpoengene
            deg og Karsten Hoppestokk...

            Comment




            • Prøv dette setupet, funker veldig bra Ganske likt standard oppsett med noen få endringer.
              Team Smallsize 2010
              Team Losi 8ight // Spektrum

              Comment


              • ser helt snadder ut denne bilen
                får forhåpentlig min fra antrade fredag, gleder meg som fae.....
                Tommy Eriksen.
                Xray 808,futaba,os.speed.sidewinder

                Comment


                • Artig at det er flere og fler som handler xray nå. Garanterer at du blir fornøyd
                  sigpic

                  Team Xray

                  Comment


                  • set up

                    har nå prøvet 808 min med standard setup men synes den er for agresiv på rumpa. vil spinne rundt i sving veldig lett ved på drag.noe erfaringer dere som har fått sommeren noe tidligere en jeg.skal prøve å forandre på diffene å se.ellers funka bilen konge
                    Ole Morten Hansen
                    76 mod TMBK

                    Comment


                    • Vet ikke helt hvor du kjører. Men før du forandrer diffene, prøv 1.5 hull i demperne bak med 600 olje og 1.4 foran med 500 olje.
                      (eller kanskje 500 bak, er jo vinter der du bor
                      sigpic

                      Team Xray

                      Comment


                      • kommet noen bra opsett på 808 ell? mest med tanke på dempere, har sett den har en tendens til å ville hoppe langt og høyt...

                        Comment


                        • Prøv 1,3mm foran med 400 olje og 1,4mm bak med 500 olje. Det er det oppsettet jeg synes har funka best hittil.
                          Team Smallsize 2010
                          Team Losi 8ight // Spektrum

                          Comment


                          • Originally posted by Sturla View Post
                            Prøv 1,3mm foran med 400 olje og 1,4mm bak med 500 olje. Det er det oppsettet jeg synes har funka best hittil.


                            hva ville du ha valgt i diffene da Sturla.
                            jeg har nå front 5000 mitt 5000 bak 2000
                            47 år fra Oslo. Modellbiler og fly/helikopter.
                            Hilsen Roy Andersen

                            Comment


                            • 5/5/2 funker veldig bra, har også brukt 3 til 4 i bakdiffen. Du mister litt off power steering, men føler bilen blir enda mer stabil med det oppsettet.
                              Team Smallsize 2010
                              Team Losi 8ight // Spektrum

                              Comment


                              • Originally posted by Sturla View Post
                                5/5/2 funker veldig bra, har også brukt 3 til 4 i bakdiffen. Du mister litt off power steering, men føler bilen blir enda mer stabil med det oppsettet.
                                ser jo nå at ikke alt var som det skulle når jeg så på denna linken her om dagen.....hadde jeg sluppet å spørre teite spørsmål.....

                                Ente foresten opp med en speed motor i dag, innsug med nr 8 på sitter i fra fabrikk, er det den man stort sett bruker eller ærre 7ern som er inn å bruke? tror jeg har bruk det minste innsuget på recaben, men er ikke avhengi av å kjøre 13 minutter på tanken....

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X