Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray Xb 8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by extra View Post
    Bilen er jo alt for myk. Det er defor karossene knekker etter en runde. Slik er det for alle de bilene. De er laget slik ifra fabrikk, at du må kjøpe orginal kaross.

    Batterilokket ditt som også stadig hopper av er også laget slik ifra fabrikk. De må jo tjene litt penger på deler vettu.

    Og clutchlagrene ryker jo selvsagt fordi bilen er for myk??? Lær deg å skru den sammen riktig heller du.
    Ikke laget for hopp??????????? Det er vel buggy du har, eller??????

    Dummeste jeg har hørt.
    Hvem er "alle vi" som du stadig referer til?
    Vi har EN i klubben som har x-ray, han har da hatt samme kaross i flere måneder allerede. Men han er jo selvsagt spesiellt heldig da.

    Godt jeg ikke har X-Ray siden jeg liker å hoppe med buggyen
    er jo ikke dummere enn at du gidder å bruke tia di på å svare MR clarion

    Comment


    • #32
      Startboks til XB8TQ

      Hei lurer på hvilken startboks er best egnet for XB8TQ? Hvilke startboks kan anbefales?
      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

      Comment


      • #33
        Originally posted by geir™ View Post
        Hei lurer på hvilken startboks er best egnet for XB8TQ? Hvilke startboks kan anbefales?
        hva som er best egnet vet jeg ikke, men jeg med fler har brukt den blanke ofna saken de har på micro, dog ikke den kjappeste, men sterk og meget holdbar! brukt min 4 sesonger nå, og jeg kjører mye! har byttet batteri og hjulet har jeg byttet 4 ganger, det blir jo slitt! lagde fester med skruer, så bilen passer perfekt!

        Comment


        • #34
          Tror Mugen startboksen er den som oftest anbefales til 1:8 buggy generelt. Jeg er meget fornøyd med min. Kjøpte min på www.carolinasrc.com Jeg hadde q-world sin "rustfrie" fra www.retech.no og den virket også bra.
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • #35
            noen som vet om noen nettsider som selger rimelige xray deler i usa?

            Comment


            • #36
              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

              Comment


              • #37
                Jeg hadde selv en slik bil. Den hoppet da himmelhøyt og litt til uten noe problem. Røyk da aldri noe på den selv om den gikk litt "airborne". Så hva dere tuller med om at bilene er for mye skjønner jeg ikke :S Min ble bygd akkurat etter manualen. Kanskje dere skal ta en titt i den?

                Mvh
                Kristian Bjørke 88"

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Burley View Post
                  Jeg hadde selv en slik bil. Den hoppet da himmelhøyt og litt til uten noe problem. Røyk da aldri noe på den selv om den gikk litt "airborne". Så hva dere tuller med om at bilene er for mye skjønner jeg ikke :S Min ble bygd akkurat etter manualen. Kanskje dere skal ta en titt i den?

                  Mvh
                  EC er mykere enn den gamle, er komposit avstivere som gir etter isteden for alu avstivere. og ja jeg kan montere bilen..... men nå er ikke problemet der, for det fant vi jo ut av, så ble bedre når alu avstivere var i boks. skulle jeg bare kjørt på hverven hvor det bare er små hopp hadde ikke problemet vært der.

                  Comment


                  • #39
                    har modifisert styringen litt mer enn tidligre, tatt av litt på nedre bærearm i tilegg til hubbene. sliter dette mer på drivakslene? er det begrensning på hvor mye sving en bør ha?

                    Comment


                    • #40
                      fult utslag på styring styring er altid noe man vil ha på bane med en buggy
                      *Kim-Rune Heiberg 92 mod*
                      unknown ! comeback 2010

                      Comment


                      • #41
                        Team Smallsize 2010
                        Team Losi 8ight // Spektrum

                        Comment


                        • #42
                          Se på Xray forumet hva som blir sagt om de bildene:

                          RC Drift Club Norway | LMBK

                          Comment


                          • #43
                            Bildene er i allefall tatt av Xray selv, heldigvis vet jeg litt mer hehe
                            Team Smallsize 2010
                            Team Losi 8ight // Spektrum

                            Comment


                            • #44
                              Bildene man kan se rundt på nettet er av en prototype som ble testet for lenge siden.
                              Den "nye" prototypen blir helt ny.
                              Det skal visstnok bli en klar til Nurnberg messa i slutten Januar
                              Last edited by estereo; 3 January 2008, 17:55.
                              sigpic

                              Team Xray

                              Comment


                              • #45
                                blæh

                                blir ingen ny bil men det blir noen forandringer på den som er. Det kommer til å komme
                                nye ting til bilen gjennom sesongen og juray hudy har lovet oss noen store forandringer i
                                2008! tror nok det kommer til å bli bra i år også.. bilen var jo egentlig mer enn bra nok ifjor men det var vel heller føreren (meg!) som sviktet på sensommeren ifjor...
                                Morten Thorkildsen.
                                Team Mustit.no--Associated--RB--JConcepts--Byron--HighestRc--ProtekRc

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X