Tror det ligger noen bilder et eller annet sted her på forumet fra i fjor... Ble lagt ut noen etter at 1:10 gutta hadde løp der blandt annet. Nc eller Nm. Husker ikke helt. Tror du finner dem letter enn meg....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spydeberg buggybane.
Collapse
X
-
Kan jeg få noen bilder av banen? ;P niklas_roos@live.no og kan jeg få lov og bruke de til og lage en film og legge ut på youtube??..Originally posted by thaking View Postsend meg mailadressen deres, jeg har masse bilder av banen etter 1/10 løpet ifjor
Niklas
Comment
-
Da har vi sessongdebutert i Spydeberg også
. Bra med folk. Banen er tørr, men ble ganske dumpete utover dagen. Vi er en gjeng som kommer til å kjøre i morgen også fra ca kl 11. Treningsavgift: 30,- for medlem, og 50,- for ikke medlem. Litt usikker på om kiosken blir åpnet, men brus og sjokolade kan vi ordne.
Mustit Rc 2012
Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
Bjørn-Ivar Haug
Comment
-
Den ene delen av banen som ligger nærmest xl bygg holder bra. De andre delen nærmest veien er oppkjørt. Kan nok sammenlignes med sånn som den var på løpet i fjor ja.Originally posted by Runner View Poståssen er banen, er den like dumpete som den var på sist nm runde ifjor?
Tenker å ta en tur imorgenMustit Rc 2012
Bjørn-Ivar Haug
Comment
-
Originally posted by Runner View Postbetyr det at man ikke kan ta double double der borte?
noen mulighet for å gjøre noe med det imorgen?
Jo, planke svingen og dobbelt hoppet etter den er ikke noe problem. Det er i området ved tellersløyfa og oppover bakken det blir oppkjørt. Vi kan godt ta 20 min med riva i morgen, men tror ikke det tar så mange rundene før det er i gang igjen.... Vi må få på noe annen masse der på neste dugnad, så er problemet løst.Mustit Rc 2012
Bjørn-Ivar Haug
Comment
-
ok. da ses vi imorgen. regner med å være der rundt kl 10.30Originally posted by Nikke View PostJo, planke svingen og dobbelt hoppet etter den er ikke noe problem. Det er i området ved tellersløyfa og oppover bakken det blir oppkjørt. Vi kan godt ta 20 min med riva i morgen, men tror ikke det tar så mange rundene før det er i gang igjen.... Vi må få på noe annen masse der på neste dugnad, så er problemet løst.
Comment
-
du kan gå inn på siden vår, der finner du allle bildene www.imsk-rc.net under fliken bildegalleri/racebilder/spydeberg nmrunde 3Originally posted by BSS View Post
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment