Originally posted by Ronny.A
View Post
. Det er nettopp det jeg mener. Så lenge det finnes nitro så kjører vi nitro, he he... kødder litt nå altså.Når det gjelder trening med elektro så var jeg selvsagt ikke tydelig nok. All trening er selvsagt god MENGDE-trening. Men å finpusse setup før ett løp f.eks så blir det ikke helt det samme med "feil" bil. Jeg har en treningsbil/herjebil (nitro for f....) og jeg bruker gjerne den på trening før ett løp noen tanker før jeg hiver utpå konkurransebilen. Dette for å komme inn i banen med ett std.oppsett fra boka som jeg kjenner godt og kan derfra justere på godbilen uten å egentlig ha kjørt med den. Da får man en god pekepinn på hva man trenger å justere på. Slik kan man selvsagt gjøre med en elektrobil også. Men det blir liksom ikke god-feeling før konkurransebilen blir kasta utpå.
Jeg skal kjøre elektro jeg hvis nitro forsvinner. Dette fordi all kjøring er moro og konkurranser er drivkraften uansett klasse. Var i NC finale i 1:10 track før jeg var i nærheten med en buggy. Men uten bane i nærheten så var valget nitrobuggy til slutt, fordi der er det flest deltakere. Og ett utrolig bra miljø

Comment