Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nye topper er det vel du mener.
    sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

    Comment


    • #47
      yes
      Dempertoppene til swift sine orginaldempere passet rett på, jeg har i tillegg prøvd swift bakdempere på MTA'n, det funket fint, passer sikkert bra til løp da den blir litt lavere og litt mindre vandring.
      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • #48
        ok

        skal prøve det-..casevac.. du virker sjeldent flink med dette!?
        Thundertiger mta4 s28, HPI savage 25 limited, Kyosho Pure teen alpha 3, Kyosho pure teen alpha 2 og kyosho inferno GT

        Comment


        • #49
          Ja, jeg er sjeldent flink til dette....
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • #50
            Er innkjøringsmetoden som står på side 2 i motorhåndboken til originalmotoren under "break in/run in procedures" en kurant måte å kjøre inn motoren på?

            Står jo ikke det samme her som under "break in" i manualen til selve bilen..
            Last edited by -CARL-91-; 20 June 2007, 12:06.
            Carl Fredrik Bye Rusten
            1/8 Offroad: Jammin X1CR Team Factory, Go-Tech motor, Rapicon Fuel

            Comment


            • #51
              ingen av partene er ute etter å ødelegge motoren din, de vil sikkert duge, begge to.
              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

              Comment


              • #52
                Fant 2 sett med hjul fra den andre MT'en min - et par asfaltdekk og et par "traktordekk". Begge setta med hjul er vesentlig mindre i omkrets enn originalhjula, så toppfarta går ned, men fytti f... hvor kvikk den er. Løfter forhjula 4-5 cm på asfalt, og spinner som f... på bakhjula samtidig. Som å se en rå gatebil forlate stripa på 402metern... hehe..

                Kjører fortsatt på 15/15 fuel. Vil jeg merke noe forskjell når jeg skal gå over til 20/12 om litt? Blir bilen sprekere??
                Roar Mortensen, 1970 modell
                1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

                Comment


                • #53
                  Originally posted by fredrik1302 View Post
                  kjører ikke mta4, men alle store nitro motorer går best med mye nitro, 20 - 25 % er perfekt
                  jeg kjører 33% går som ei kule!
                  Thundertiger mta4 s28, HPI savage 25 limited, Kyosho Pure teen alpha 3, Kyosho pure teen alpha 2 og kyosho inferno GT

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by piggey View Post
                    jeg kjører 33% går som ei kule!
                    hvor får du tak i det. er det sunt for motoren, høres litt villt ut ja
                    Kjører: Traxxas Jato 3.3

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by fredrik1302 View Post
                      hvor får du tak i det. er det sunt for motoren, høres litt villt ut ja
                      jeg kjøper gjennom SMT på sortland (hvis du vet hvor det er) kan også besøke www.carrocar.se
                      merket på fulen er da "byron"
                      dette er renere og holder en lavere tempratur på motoren samt mer glede, vær sikker på at bilen er rett justert til kjøring på dette
                      Thundertiger mta4 s28, HPI savage 25 limited, Kyosho Pure teen alpha 3, Kyosho pure teen alpha 2 og kyosho inferno GT

                      Comment


                      • #56
                        Det vil skåne motoren din å shimme toppen med en 0,10mm shim hvis du skal bruke så brutal fuel.
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by casevac View Post
                          Det vil skåne motoren din å shimme toppen med en 0,10mm shim hvis du skal bruke så brutal fuel.
                          minsker eller øker det efekten
                          Kjører: Traxxas Jato 3.3

                          Comment


                          • #58
                            Vil redusere kompresjonen til et mer normalt nivå, litt mindre effektm litt lengre levetid.
                            MBX-6
                            Slash 4x4 rtr
                            - Midtskogen Raceway-

                            Comment


                            • #59
                              Casevac, du skriver du har doble veltebøyler, kan du ikke legge ut et bilde på hvordan du har montert det?

                              Søren at jeg nettopp har kjøpt en, prisen på din er absolutt ikke gæren
                              Roar Mortensen, 1970 modell
                              1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

                              Comment


                              • #60
                                Bil som stopper.

                                Min mta 4 går bra på tomgang en stund så stopper den..
                                Driver med innkjøring, veldig irriterende, er det bare sånn den er i starten eller er det noe galt?
                                Da den først går, syns jeg den bråker fælt.. hvertfall i forhold til inferno-buggyen jeg har hatt før, er dette også normalt?
                                Carl Fredrik Bye Rusten
                                1/8 Offroad: Jammin X1CR Team Factory, Go-Tech motor, Rapicon Fuel

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X