Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Mta 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joda vet hvilken skru det er jeg skal justere på,den sorte.... Men det jeg lurte på var om den skulle inn eller ut....?? Motoren har for høyt turtall,for 2speeden slår inn....
    Max Sivertsen 73 Mod
    FG MONSTER BEETLE
    TRAXXAS T-MAXX 3.3

    Comment


    • Jeg har ikke bruksanvisningen foran meg, så det husker jeg ikke. Hvis du ser i din bruksanvisning så står det der.
      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • Du skal skru ut for å gire tidligere, og inn for å gire senere.
        OBS. Skruen er veldig følsom, juster bare 1/8-1/4 omd. om gangen.
        sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

        Comment


        • Okei..... Takk skal du ha,får prøve det....
          Max Sivertsen 73 Mod
          FG MONSTER BEETLE
          TRAXXAS T-MAXX 3.3

          Comment


          • hvilken oljeviskositet funker bra til org. dempere til MTA? er olja som blir solgt hos miniracing brukbar?
            Finn M Engmark, Lofthus- Kyosho Fazer -TT Mta-4

            Comment


            • Kommer jo helt an på hva du skal bruke bilen til det da...
              Til generell herjing så er 45-50 olje helt greit. Merket spiller vel ikke voldsomt stor rolle.
              Kombiner tyngre olje med stivere fjærer, 50 olje og røde fjærer er en fin kombinasjon.
              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

              Comment


              • Originally posted by -finn- View Post
                hvilken oljeviskositet funker bra til org. dempere til MTA?
                Jeg har brukt 400 olje til originale fjærer, men 450-500 fungerer også.

                Til løp har jeg brukt 500 olje sammen med Guld/Rød fjærkombinasjon.
                Dette har fungert meget bra. :grin:
                sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                Comment


                • Bruker du ikke Pro-Strokes lenger, Thomas?
                  MBX-6
                  Slash 4x4 rtr
                  - Midtskogen Raceway-

                  Comment


                  • Originally posted by casevac View Post
                    Bruker du ikke Pro-Strokes lenger, Thomas?
                    Jeg gikk tilbake til de originale demperene denne sessongen, da Proline demperne dempet litt vel godt.
                    De var litt problematiske ved hoppkombinasjoner, jeg ikke fikk høyde nok.
                    De fungerte meget bra ellers på banen, men det var lettere å kjøre med originale dempere (rød/guld fjærer) over hoppkombinasjoner som krevde litt høyde.
                    sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                    Comment


                    • Takk for alle svar Casevac: Er ikke merke jeg er opptatt av,men bur et lite stykke unna rc butikker så prøver så godt jeg kan å handle mesteparten på samme sted(nettbutikk), føler det er greiest
                      Finn M Engmark, Lofthus- Kyosho Fazer -TT Mta-4

                      Comment


                      • Da bruker du miniracing vettu, bra sjappe!
                        Thomas er en hyggelig fyr!
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • ja er veldig fornøyd me miniracing Alltid rask tilbakemld og god service!
                          Finn M Engmark, Lofthus- Kyosho Fazer -TT Mta-4

                          Comment


                          • Jeg har gull/rød fjærer og 400 olje i demperne. Dette fungerer meget godt til mitt bruk. Kjøpt hos Thomas selvfølgelig
                            Roar Mortensen, 1970 modell
                            1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

                            Comment


                            • Originally posted by casevac View Post
                              Jepp, det syns jeg og, i tillegg er det en helt fantastisk bil. Garantert mest for pengene, den kunne kostet 5000 og fremdeles vært det.
                              MTA-4 er jo svindyr i min lokale butikk http://hobbyogfritid.com
                              får heller kjøpe fra noen her på forumet eller miniracing
                              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                              Comment


                              • Ja det var stiv pris i forhold til miniracing, nesten 2k mer...
                                Roar Mortensen, 1970 modell
                                1985 Hornet :: 2007 MTA-4 m/Nosram RS28 Monster EVO

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X