Det blir litt spennende, har ikke kjørt nitro på 25 år. Må vel frem med hårføneren å forvarme motoren, husker vi gjorde det før når det var minus grader for å starte lettere
Spar tid på å kjøpe deg en varmluftspistol heller.
Hadde bare tenkt å varme den mens jeg holder på med innkjøringen for å gi den en lettere start på livet, regner med at det ikke er problem å starte den i minus grader når den er innkjørt og tunet riktig
Jan Lie
62`Mod
Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad
Hadde bare tenkt å varme den mens jeg holder på med innkjøringen for å gi den en lettere start på livet, regner med at det ikke er problem å starte den i minus grader når den er innkjørt og tunet riktig
At den kan være vrien å få start på når det er kaldt, er ikke nødvendigvis bare når motoren er ny.
Motoren kan være generelt vanskeligere å starte fordi den er kaldt, egentlig akkurat som er bilmotor sliter mer når det er kaldt.
Fuelen kan også slite mer med å antenne når det er kaldt.
Kan være greit å vente til det blir varmere da før jeg begynner med å kjøre den inn. Da er det greit med Fg et par drag i snora så sviver det, enten det er 20 pluss eller 10 minus grader ute
Jan Lie
62`Mod
Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad
Hei, fersking her
Har hatt Kyosho'en min i 2 uker nå, har blitt relativt hekta på RC ^-^
Jeg har lyst til å kjøre i sammen med andre med samme interesse, så derfor søker jeg "enlightenment" i denne tråden :P
Har noen av dere planlagt å kjøre i helgen, i såfall så er jeg med?
Jeg er vel en av dem som kjører/kjørte på forus. Ingen har vist intresse siden september, utenom 2 sktk. Men har ikke hørt ifra dem på en månes tid.
På det meste var vi mellom 5-12stk. Blir muligens mere intresse fra folk når det blit bedre vær. Håper ivertfall det
Men gji beskjed når dere skal kjøre. Bilen min og meg står klar og venter
Okey, jeg skal kanskje ut og kjøre på lørdag. Sender en PM til deg når jeg har bestemt meg Jeg prøver å bygge meg et "nettverk" bestående av folk som kjører her i området, slik at jeg kan kjøre i lag med andre folk. Kjekkere å kjøre sammen med andre folk ;]
Comment