Den kommer nok på torsdag/fredag. Så det bør bli fint vær i helga.
Fikk 2x GP3700 mottagerpakker til FG'en i posten i dag forresten. Så strøm skulle det være nok av.
Ufff så passa ja... Krysse fingrene på at du får den før helga.
Og ja eg tror det skal holde me strøm. Tror ikke det er så dumt me ekstra bat. For eg tror servorene spiser litt strøm ja :wink:
Tor Harald Tessem 1976 modell
Eier Av FG Monster Truck RTR
Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk
Hva måtte du ut med for bilen HPI, regner ikke med at du kjøpte den i Norge..
Link til side?
Jeg driver og diskuterer med meg selv om hvordan bil jeg skal kjøpe bare kapitalen er helt i boks.
Veldig lyst på Hpi`s kommende Baja eller FG MT.
Hehe.. du har rett i at den ikke ble kjøpt i norge ja..
Kjøpte den hos www.rc-car-online.de .. Enormt utvalg til FG og veldig bra service. Sender til norge på 3-5 dager.
Betalte 9500 + eventuell moms for selve bilen RTR, cvd akslinger, samba 3 potte, 4 liter racing olje, div. demperoljer og annet diverse som spur, tenplugger ++
Bare potta koster â¬200. Aner ikke hva de skal ha i norge, men det er nok sikkert godt over 2000.
Sparer ikke så ekstremt mye fra tyskland om man kun skal ha bilen. men skal man ha litt extra så blir det rimeligere.
Og ikke minst faktumet at det er skåltomt for FG MT'er i norge fortiden er jo nok en grunn til å handle fra utlandet.
@ Jørn:
Neida, har ikke lagt den på hylla, men været har ikke vært helt på topp i det siste..
Lite så sjer alså... konne jo møtas en plass der regne ikje e problem.
foreksempel i ett parkeringshus te ett eller aent kjøpe senter.någen så e me på det eller har andre forslag
bler sikkert ikje heve vekk så lenge me kjøpe cola og aent digg :wink:
Lite så sjer alså... konne jo møtas en plass der regne ikje e problem.
foreksempel i ett parkeringshus te ett eller aent kjøpe senter.någen så e me på det eller har andre forslag
bler sikkert ikje heve vekk så lenge me kjøpe cola og aent digg :wink:
Prøve igjen på håp om bedre forslag som vi ikke vetom fra før
Hei
Jeg ser det er flere som har en slags beskyttelse på kjøleribbene på motoren.
Er dette effektivt for beskyttelse av ribbene, og evt dempe slaget på motor? Kan det kjøpes, eller er det hjemmemekket?
Venter fremdeles på deler etter min jomfrutur på forus en kveld, da motor og motorbukk røk til helsike..... Lærer i hvertfall en del om bilen sånn....
Hei
Jeg ser det er flere som har en slags beskyttelse på kjøleribbene på motoren.
Er dette effektivt for beskyttelse av ribbene, og evt dempe slaget på motor? Kan det kjøpes, eller er det hjemmemekket?
Venter fremdeles på deler etter min jomfrutur på forus en kveld, da motor og motorbukk røk til helsike..... Lærer i hvertfall en del om bilen sånn....
ett spørsmål hvor får du ny motorblokk ifra?
det som ligger oppå min kjøleribbe er eletrikkerstrips med en varmebestandig gummiforing imellom.
Jeg har en S-25 motor som er duckson trimmet liggende. Tenkte jeg skulle sette den i, og se hvor lenge den varer, men trenger motorbukken også.
Ingen av dere som har en motorbukk til overs?
Comment