Nå bler det tur igjøna Danmark å ner te Tyskland igjen på meg. Prøvde å finna någen RC butikkar på veien men fant ingen
Dår må jo vera ett par. Hvis någen vettom någen iDanmark eller ront i flensburg kan dåkkår senna en sms te meg då
41293585
Announcement
Collapse
No announcement yet.
STAVANGER
Collapse
X
-
Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
Jørn Birkeland. 74.Modell
http://www.bountyhunter4x4.com/
-
ingen som skal ut og kjøra i dag. Det e herlig ver her på forus
Stikker ut ein time og to eg. Vet ikke hvor leng det er strøm på bat men eg ser.
Tor Harald Tessem 1976 modell
Eier Av FG Monster Truck RTR
Zenoah motor 26cc snorstart bensinmotor. 3,9Hk
Comment
-
Jepps, da var FG'en i hus
Driver å lakkerer karrosseriet nå, så den er nok klar for en tur i morgen tenker jeg.HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo
Comment
-
Heheh gratulere HPI

Eg må jo defentilig lada bateriet nå ja.
Slik at eg har masse strøm te i morra heeheh.Tor Harald Tessem 1976 modell
Comment
-
Takk for detOriginally posted by mortenSHFeit kjerre Olav...
Du må ha et sinnsykt rc budsjett å ei sinnsykt lettlurt dame/kone/samboer?
Har litt følesen av at du kjøper alt som finnes på markedet til de bilene du har...

Er singel.. blir litt enklere å kjøpe rc utstyr da
HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo
Comment
-
I kveld blir det endelig kjøring på meg, har ikkje kjørt siden dugnaden. Stikke ut til Forus i 6 tiden. Fint vær idag, håpen andre også kjører.Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)
Comment
-
Eg kommer ut eg. Om det ikke skulle begynne og regna. Eller at bilen ikke vill starte
Tor Harald Tessem 1976 modell
Comment
-
Beklager.
Jobbet overtid i går så jeg fikk ikke anledning. :?
Jeg stikker ut kl. 7 en tur.HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Comment
-
'heheh det sier dem alle det heheh.
Neida eg kommer eg også. Stikker ut rett etter jobb. Rundt 18 tiden en gang
Ser ut som været holder også. :PTor Harald Tessem 1976 modell
Comment
-
ikje min heller hhehehehTor Harald Tessem 1976 modell
Comment
-
Heisann Ole Marius.Originally posted by Ole Mariuse det någen der ute nå ? slide å få i gang min nye tamiya! e någe me servoen eg ikje forstår..
Vi var ute til kl.20, men så ikke noe til deg. Er bare å stikke ut så er det nok noen som kan hjelpe deg.
Over til noe helt annet.. Petter, hvor ble du av i dag? :PHPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment